Hvad kan vi give vores datter i dåbsgave? Som kan graveres..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LunaLykke skriver:

Jeg går og grubler over hvad vi kan give vores datter i dåbsgave. Går faktisk også og stresser lidt over det, for hun skal døbes om 9 dage. 

Vi giver hende et dagmar kors, men vil også gerne give hende noget der kan graveres lidt tekst på.

Teksten:

Først havde vi hinanden.

Så fik vi dig. Og nu har vi alt. 

Mor og far 

Men hvad kunne det være? Det må ikke være noget plat som en sølvand eller sølvsko. Jeg har af princip noget imod de der nyttesløse småborgerlige dåbsgaver. 

Men det må gerne være noget hun kan have resten af sit liv. Jeg er bare helt blank. Har I nogen idéer ??

Hvad med en fin amulet? En som både kan sættes i kæde og bruges som broche.  Det ville jeg selv gå mere med, end et dagmarkors, som ellers også er en super fin ting. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Chelle92

LunaLykke skriver:

Jeg går og grubler over hvad vi kan give vores datter i dåbsgave. Går faktisk også og stresser lidt over det, for hun skal døbes om 9 dage. 

Vi giver hende et dagmar kors, men vil også gerne give hende noget der kan graveres lidt tekst på.

Teksten:

Først havde vi hinanden.

Mor og far 

Men hvad kunne det være? Det må ikke være noget plat som en sølvand eller sølvsko. Jeg har af princip noget imod de der nyttesløse småborgerlige dåbsgaver. 

Men det må gerne være noget hun kan have resten af sit liv. Jeg er bare helt blank. Har I nogen idéer ??

I kunne evt. give jeres datter et spejl med teksten og en disney figur

Anmeld

20. november 2011

Zibi_84

LunaLykke skriver:

Hvor er de fine altså! Hvilken hjemmeside har du købt dem på? Kan nemlig ikke lige lure hvor man kan skrive hvad der skal indgraveres

Har faktisl ikke købt dem endnu, men overvejer dog at gå Ned i en smykke forretning i stedet for. De er så søde

Anmeld

20. november 2011

Laura.

LunaLykke skriver:

Teksten:

Først havde vi hinanden.

Mor og far 

Jeg ved ikke om det er blevet foreslået, men måske et yndigt smykkeskrin kunne være en idé ? Evt. med et lille sødt halssmykke ?

Anmeld

20. november 2011

FrkT

Hvad med en flot medaljon? Der kan man få graveret tekst i eller på jo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.