Hvad kan vi give vores datter i dåbsgave? Som kan graveres..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.046 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. november 2011

lycly

Jeg går og grubler over hvad vi kan give vores datter i dåbsgave. Går faktisk også og stresser lidt over det, for hun skal døbes om 9 dage. 

Vi giver hende et dagmar kors, men vil også gerne give hende noget der kan graveres lidt tekst på.

Teksten:

Først havde vi hinanden.

Så fik vi dig. Og nu har vi alt. 

Mor og far 

Men hvad kunne det være? Det må ikke være noget plat som en sølvand eller sølvsko. Jeg har af princip noget imod de der nyttesløse småborgerlige dåbsgaver. 

Men det må gerne være noget hun kan have resten af sit liv. Jeg er bare helt blank. Har I nogen idéer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

begge vores børn har fået en ske af deres fars, som farmor så fik graveret i. Det syntes jeg er en god gave - kan godt lide når noget går i arv..Syntes også det siger mere end en and med lyserød hue.

Anmeld

18. november 2011

lycly

2skønnebørn skriver:

begge vores børn har fået en ske af deres fars, som farmor så fik graveret i. Det syntes jeg er en god gave - kan godt lide når noget går i arv..Syntes også det siger mere end en and med lyserød hue.

Det er også en sød ting  

Anmeld

18. november 2011

pvejsen

Hvad med et flag og så gravering på foden ?

Anmeld

19. november 2011

Mig med maven

God tekst, fra Sex and the City!

Anmeld

19. november 2011

SussieThyssen

LunaLykke skriver:

Jeg går og grubler over hvad vi kan give vores datter i dåbsgave. Går faktisk også og stresser lidt over det, for hun skal døbes om 9 dage. 

Vi giver hende et dagmar kors, men vil også gerne give hende noget der kan graveres lidt tekst på.

Teksten:

Først havde vi hinanden.

Mor og far 

Men hvad kunne det være? Det må ikke være noget plat som en sølvand eller sølvsko. Jeg har af princip noget imod de der nyttesløse småborgerlige dåbsgaver. 

Men det må gerne være noget hun kan have resten af sit liv. Jeg er bare helt blank. Har I nogen idéer ??

En fin fødselsdags flagstang til at sætte på bordet ved særlige lejligheder.

Den kan graveres i foden, og barnet har en gave, som kan give mange glæder senere i livet.

De kan fås i både messeing, sølv og forgyldte hos en guldsmed.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. november 2011

chael

LunaLykke skriver:

Teksten:

Først havde vi hinanden.

Mor og far 

Hvad med et flag, eller flagstang fra piet Hein.

Når hun så hvert år tager den frem på sin fødselsdag, vil hun vide, hun er elsket og ønsket

*Camilla

Anmeld

19. november 2011

ledermus

hvad med de der glassten hvor der kan graveres i...ser super flot ud med lyskilde under

Anmeld

19. november 2011

lycly

Mig med maven skriver:

God tekst, fra Sex and the City!

Lige præcis, det gik lige i hjertet da jeg hørte det

Anmeld

19. november 2011

lycly

chael skriver:

Hvad med et flag, eller flagstang fra piet Hein.

Når hun så hvert år tager den frem på sin fødselsdag, vil hun vide, hun er elsket og ønsket

*Camilla

Ja, et flag er faktisk en meget god ting, det er der flere der har foreslået nu. Så det må jeg kigge efter. Det jo også en ting der kan bruges til noget, man tager jo altid et flag frem til deres fødselsdag, og så kan man jo ligeså godt gøre lidt ud af flaget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.