isabellamor skriver:
lige præcis... jeg er også uenig med Rosa.. men hun har jo sin holdning.. fair nok.
jeg vil bare ikke have at sådan en flok mennesker skal kunne retfærdiggøre at pædofili er på samme linje med andre sexualiteter, de mener jo helt og holdent at det er på samme niveau som at være homosexuel eller transseksuel.. 
NEVER FUCKING EVER skal det gøres retfærdigt og okay at en flok klamme pædofreaks sidder og udgiver blade og skrifter om at pædofili er en misforstået sexualitet og at børn SMÅ BØRN selv er i stand til at vælge om de skal have sex med en voksen eller ej.. det er der jo ingen børn der kan. der er meget få børn der overhovedet ved hvad sex er...
De pædofile holder jo ikke op med at have disse holdninger, fordi hjemmesiden lukkes - men så længe, den er offentligt tilgængelig, kan myndighederne følge blot en lille smule med i, hvad der rører sig i miljøet.
Det onde forsvinder ikke, fordi man slukker lyset og ikke kan se det - og at lukke/forbyde hjemmesiden ville jo kun have det ene formål at skåne jeres/vores øjne. Der er rigeligt med hemmelige netværk inden for pædofilikredse - lad os da for guds skyld fastholde den spinkle mulighed, der er for at følge en anelse med i deres miljø og synspunkter.
I øvrigt kommer det bag på mig, at I tilsyneladende er overraskede over, at de retfærdiggør og forsøger at normalisere deres seksuelle orientering. I forventede vel ikke, at de pædofile selv ville ytre, at det, de begærer, er ondt og forkert? Selvfølgelig kæmper de for at blive accepteret - og for at forsvare deres tilbøjeligheder. Det har minoritetsgrupper til enhver tid gjort. Både de "gode" og de "onde".
Jeg synes, det er hamrende naivt at tro, at noget ville ændre sig i positiv retning ved at lukke hjemmesiden.
Anmeld