støt op om sagen så pædofilernes hjemmeside bliver lukket!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Mamalou

Jeg er så rystet over, at de på hjemmesiden giver direkte udtryk for, at børn faktisk kan være intesseret i at indgå i et seksuelt forhold med en voksen, og indirekte at dette skulle være en naturlig del af barnets seksualitet... what???? 

Jeg støtter op om sagen og har også delt den. Desværre er der "kun" tale om en hjemmeside, og selvom denne ville blive lukket, så vil der ikke findes færre pædofiler eller overgreb på børn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Isabella_mor

Mamalou skriver:

Jeg er så rystet over, at de på hjemmesiden giver direkte udtryk for, at børn faktisk kan være intesseret i at indgå i et seksuelt forhold med en voksen, og indirekte at dette skulle være en naturlig del af barnets seksualitet... what???? 

Jeg støtter op om sagen og har også delt den. Desværre er der "kun" tale om en hjemmeside, og selvom denne ville blive lukket, så vil der ikke findes færre pædofiler eller overgreb på børn...

tænker at mange bække små gør en stor å.. 

hellere en mindre end en mere.. 

eller hvad man siger.. 

Anmeld

18. november 2011

BellaT

Mamalou skriver:

Men selvom det kun er en hjemmeside, tror jeg at det er vigtigt at vise at pædofili fordømmes. At det IKKE en en seksuel orientering, men en syg og skadelig tendens. Og at normale mennesker ALDRIG kommer til at have respekt og forståelse for en pædo.

Anmeld

18. november 2011

Mamalou

isabellamor skriver:

tænker at mange bække små gør en stor å.. 

hellere en mindre end en mere.. 

eller hvad man siger.. 

Jeg er helt enig, derfor bakker jeg også op om, at siden lukkes. 

Jeg har svært ved at forstå, at de må ytre sig på den måde. De skriver jo direkte, at det er de mennesker der vil passe på børn/beskytte dem mod pædofiler, der er galt på den 

Anmeld

18. november 2011

Mamalou

BellaT skriver:

Men selvom det kun er en hjemmeside, tror jeg at det er vigtigt at vise at pædofili fordømmes. At det IKKE en en seksuel orientering, men en syg og skadelig tendens. Og at normale mennesker ALDRIG kommer til at have respekt og forståelse for en pædo.

Jeg er helt enig... Det er sygt, at de forsøger at legalisere pædofili ved at de mener, at et seksuelt forhold mellem barn og voksen kan være en naturlig del af barnets seksualitet og at barnet selv har lyst... Det er skræmmende, at de har den tankegang og at de må skrive den slags på nettet... 

Anmeld

18. november 2011

DK

Klamt!

Anmeld

18. november 2011

Rosa

Jeg er lodret imod at den hjemmeside skal lukkes. Hvis ikke vi giver dem lov at samles og udtrykke sig i offentligheden så forbliver de et stort mørketal og vi har ingen mulighed for at få fat i dem. 

LAD NU VÆRE med at jage dem under jorden - lad dem være fremme i lyset hvor de har mulighed for at kommunikere med offentligheden og hinanden og blive mødt (og tilbudt hjælp!!!). 

Tror I virkelig at misbrug af børn bliver mindre fordi de ikke kan snakke højt om det???? Tror I virkelig ikke at de mennesker bliver mere isolerede (og dermed mere tilbøjelige til at begå overgreb) ved at sende dem tilbage i mørket? Social isolation er en af de store faldgruber. 

Den der kampagne er HELT misforstået og en værre heksejagt efter min mening - lad VÆRE med at støtte den!!!! 

Rosa

Anmeld

18. november 2011

Lone Jakobsen

isabellamor skriver:

nej det er mig også en gåde.. det burde da være forbudt.!

ja for pokker. delte også linket på fb. man ønsker virkelig at der skal en masse omtale til for at få den lukket.

Anmeld

18. november 2011

Baby2010/2013

Done

Anmeld

18. november 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rosa skriver:

Jeg er lodret imod at den hjemmeside skal lukkes. Hvis ikke vi giver dem lov at samles og udtrykke sig i offentligheden så forbliver de et stort mørketal og vi har ingen mulighed for at få fat i dem. 

LAD NU VÆRE med at jage dem under jorden - lad dem være fremme i lyset hvor de har mulighed for at kommunikere med offentligheden og hinanden og blive mødt (og tilbudt hjælp!!!). 

Tror I virkelig at misbrug af børn bliver mindre fordi de ikke kan snakke højt om det???? Tror I virkelig at de mennesker bliver mindre isolerede og dermed mere tilbøjelige til at begå overgreb ved at sende dem tilbage i mørket?

Den der kampagne er HELT misforstået og en værre heksejagt efter min mening - lad VÆRE med at støtte den!!!! 

Rosa

Endelig en, der skriver, hvad jeg tænker. Det er præcis som med nazisterne - hvis man først fratager dem retten til at ytre sig, har man absolut ingen fornemmelse af, hvad der rører sig i deres kredse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.