Barn slår i vuggestuen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2012

Gaia

Zeus skriver:

Ved godt det ikke burde være sådan, men jeg havde overvejet at flytte mit barn.. Hvis moren ikke vil/kan stille noget op, og pædagogerne heller intet vil/kan (og de må jo immervæk have lagt mærke til det!), så havde jeg taget konsekvensen og flyttet MIT barn..

Det burde jo være sådan, at man gjorde noget for at forsøge at få drengen til at stoppe, enten forældrene eller pædagogerne, eller begge dele, og det på den måde blev en god vuggestue for dit og andres børn igen.. Men kan se at du skrev i november, og der er stadig intet sket.. Synes det er synd at din datter skal tromles dag ud og dag ind, da hun jo ikke kan forsvare sig selv, imod ham..

Og igen, det burde være de andres ansvar at tage hånd om drengen, men det bliver der åbenbart ikke gjort, hvis problemet ikke er blevet mindre på 6 mdr..

Enig havde flyttet min datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2012

Zeus

Anonym skriver:

Ja, har bestemt også den tanke. Vi er skrevet op et ander sted, men det tager jo flere måneder før vi overhovedet vil få tilbudt det der. Samtidig synes jeg også det er synd, for min datter elsker jo at komme der (ud over ham knægten) , hun elsker de andre børn og pædaogogerne. Problemet er at man bare ikke får noget at vide. Jeg får at vide igennem andre forældre at hun bliver skubbet og slået etc. ikke af pædagogerne selv.. Det synes jeg er enormt inkompetent.. 

Det synes jeg heller ikke er i orden, selvfølgelig skal det være pædagogerne på stedet, og ikke forældrene, der fortæller dig om de episoder der har været.... Det gør jo ikke ligefrem ens tiltro til stedet større

Anmeld

10. maj 2012

Gaia

Anonym skriver:

Ja, har bestemt også den tanke. Vi er skrevet op et ander sted, men det tager jo flere måneder før vi overhovedet vil få tilbudt det der. Samtidig synes jeg også det er synd, for min datter elsker jo at komme der (ud over ham knægten) , hun elsker de andre børn og pædaogogerne. Problemet er at man bare ikke får noget at vide. Jeg får at vide igennem andre forældre at hun bliver skubbet og slået etc. ikke af pædagogerne selv.. Det synes jeg er enormt inkompetent.. 

Synes du på baggrund af manglende info fra pæd side og mangle indsats overfor drengen skal forlange en snak med lederen af institutionen. Kn sku ik passe din datter skal tyraniseres hvr dag og faktisk have angst for drengen...det er fadme ikke iorden og som pæd. Må det være deres ansvar at sikre dit barn og dit barns tryghed..det er f..de det bliver betalt for! Kan de ik magte dRengen må han videre i systemet. En løsning kunne være at din dattere flytte stue indtil en ny institution hav plads. Eller så ryk for pladsen det andet sted. Ring til pladsanvisningen og forklar situationen og at din datterver bange..om de ikke kan skaffe hende en hurtig plads det andet sted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.