vaske tøj kl 01.30...rimeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Frk-Lotusblomst

mor-til-vanessa skriver:

det er meget til gene for mig/os, da vaskerummet ligger lige op til vores soveværelser. så det larmer en del.

vil heller ikke gå i så små sko, da man SLET ikke må vaske efter kl 20.00 og det har jeg også skrevet til vedkommende, men samtidig fortalt det ikke er iorden at vaske så sent. synes selv det er skrevet i en ordentlig tone

tror heller ikke lige han er typen, man skal komme på kant med.

hvis man bor i hus, er det selvfølgelig lige meget hvornår man vasker, så har man jo ikke nogen naboer at tage hensyn til

JA så er det rigtig træls. Sådan en maskine kan larme en del. Og hvis den bare et lidt gammel og står lidt skævt larmer den jo en hel del mere.. PYYH..

Men håber han tager det til eftertragtning så. Det er altid rarest når folk/naboer respektere hinanden.

Nej det er jo nemlig det.
HAr kun manden og hunden at tage hensyn til. og de to, ja de kan sove væk fra ALT larm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

mor-til-vanessa

Carina87 skriver:

Vi bor selv ved siden af nogen, der godt kan lide at vaske sen aften/nat. 

Det havde jeg nok også selv gjort HVIS vi havde egen vaskemaskine og HVIS vi boede i hus, hvor det ikke kunne genere andre. Jeg synes helt bestemt, at vaskemaskiner hører under støj, som ikke er i orden efter kl. 20. Vi har samme regel her, og man hører virkelig aldrig noget - andet end børneputning - og vaskemaskine 

Men den vaskemaskine vi så er så heldige at få lov at høre på, tror jeg ikke vi gør noget ved. Det er langt fra hver aften/nat. Der er gået i leje, så den larmer helt ekstremt. Så vi har snakket om, at finde ud af hvis maskine det er, og så tilbyde at skifte lejet. Min mand er elektriker.

Jeg tror ikke jeg havde skrevet en seddel medmindre det skete virkelig tit... 

ej hvor træls for jer i ikke ved hvor vaskemaskine kommer fra, for det ville da være dejlig nemt at tilbyde at skifte lejet

hmm nu er min overbo ikke lige en jeg gider stå og diskutere med, derfor sedlen. har diskuteret med ham før (om at samle op efter hans store rotweiler ude i vores fælles have, når den har lavet) så generelt er han nok bare ikke en person som er særlig god til at tage hensyn...

Anmeld

18. november 2011

lio

mor-til-vanessa skriver:

arh hvor træls altså. forstår ikke folk ikke kan tage hensyn altså...

har i ikke snakket med jeres udlejer?

min overbo (ham der vasker) er også generelt meget larmende. han buldre ned af trapperne så det lyder som om der kommer en flok elefanter og spiller tit højt musik.

ja de siger jeg ikke kan klage på egen hånd, jeg skal have andres underskrifter på min kalge.. ellers er det påstand mod påstand men de andre er ligeglade...

Anmeld

18. november 2011

mor-til-vanessa

Frk-Lotusblomst skriver:

JA så er det rigtig træls. Sådan en maskine kan larme en del. Og hvis den bare et lidt gammel og står lidt skævt larmer den jo en hel del mere.. PYYH..

Men håber han tager det til eftertragtning så. Det er altid rarest når folk/naboer respektere hinanden.

Nej det er jo nemlig det.
HAr kun manden og hunden at tage hensyn til. og de to, ja de kan sove væk fra ALT larm.

dejligt med nogen der sover tungt

vil helt klart også helt at man kan respektere hinanden og uden sammenstød

Anmeld

18. november 2011

VIPpigen

Her er der vaskekældre. Maskinerne lukker kl 19, og så åbens de først kl 7 næste morgen. Vi har selv egen vaskemaskine, og det sker en sjælden gang at jeg får sat en sen vask over (omkring kl 18) og så er den færdig omkring 20 - 20.30 alt afhængig af hvilket program jeg har kørt den på.

Men jeg ville ikke vaske så sent. Der ligger jeg sq selv og sover.

Kæresten er en af dem som går i bad om aftenen, og nogen gange bliver den 22 før han kommer i bad. Det har resulteret i at vores overbo også går i bad om aftenen nu, men det høre vi kun når vi er på badeværelset. Vi bor heldigvis i stueetagen, så det er begrænset hvor mange vi irritere. Heldigvis flytter vi i hus om 14 dag

Men jeg havde også skrevet et brev, og klaget. Man behøver ikke følge alle regler til punkt og prikke, men man må gerne være opmærksom på at der også bor andre mennesker

Anmeld

18. november 2011

mor-til-vanessa

Qoco skriver:

ja de siger jeg ikke kan klage på egen hånd, jeg skal have andres underskrifter på min kalge.. ellers er det påstand mod påstand men de andre er ligeglade...

ej det kan da ikke være rigtig. tror ikke der er så meget at gøre ved det med badet som en anden også skriver, men at de spiller musik og fester hver nat, det er urimeligt. de fleste folk har et arbejde de skal passe. 

er da sikker på du godt kan sende skriftlige klager til din udlejer omkring dem. 

Anmeld

18. november 2011

Frk-Lotusblomst

mor-til-vanessa skriver:

dejligt med nogen der sover tungt

vil helt klart også helt at man kan respektere hinanden og uden sammenstød

JA, og nu har du jo lagt op til kommunikation omkring jer, så det er jo rigtig fint SÅ håber vi han respektere jeres behov for søvn om natten.

Jeg håber det var sidste gang i blev vækket af en der vasker tøj så sent om natten.

Anmeld

18. november 2011

mor-til-vanessa

VIPpigen skriver:

Her er der vaskekældre. Maskinerne lukker kl 19, og så åbens de først kl 7 næste morgen. Vi har selv egen vaskemaskine, og det sker en sjælden gang at jeg får sat en sen vask over (omkring kl 18) og så er den færdig omkring 20 - 20.30 alt afhængig af hvilket program jeg har kørt den på.

Men jeg ville ikke vaske så sent. Der ligger jeg sq selv og sover.

Kæresten er en af dem som går i bad om aftenen, og nogen gange bliver den 22 før han kommer i bad. Det har resulteret i at vores overbo også går i bad om aftenen nu, men det høre vi kun når vi er på badeværelset. Vi bor heldigvis i stueetagen, så det er begrænset hvor mange vi irritere. Heldigvis flytter vi i hus om 14 dag

Men jeg havde også skrevet et brev, og klaget. Man behøver ikke følge alle regler til punkt og prikke, men man må gerne være opmærksom på at der også bor andre mennesker

det er jeg helt enig med dig i. og han VED vi ligger og sover på det tidspunkt...

ville heller ikke brokke mig over han satte en vask over kl 20.00 og den først var færdig kl 22.00. det ville jeg aldrig sige noget til

hvor dejligt for jer at i skal flytte i hus tillykke med det

Anmeld

18. november 2011

mor-til-vanessa

Frk-Lotusblomst skriver:

JA, og nu har du jo lagt op til kommunikation omkring jer, så det er jo rigtig fint SÅ håber vi han respektere jeres behov for søvn om natten.

Jeg håber det var sidste gang i blev vækket af en der vasker tøj så sent om natten.

mange tak, det håber jeg også

Anmeld

18. november 2011

lio

mor-til-vanessa skriver:

ej det kan da ikke være rigtig. tror ikke der er så meget at gøre ved det med badet som en anden også skriver, men at de spiller musik og fester hver nat, det er urimeligt. de fleste folk har et arbejde de skal passe. 

er da sikker på du godt kan sende skriftlige klager til din udlejer omkring dem. 

er gjort og jeg må ikke klage alene, der skal være flere om en klage..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.