vaske tøj kl 01.30...rimeligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.722 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. november 2011

mor-til-vanessa

hej derude

vågnede i nat ved at vaskemaskinen var igang med at centrifugere, kiggede på uret, kl var 01.30

kunne selvfølgelig ikke sove, og lå vågen længe. min datter vågnede selvfølgelig også

altså er det rimeligt at vakse så sent i opgangen?? vi har jo nogle husregler der hedder man ikke må bruge støjende værktøjer mellem 20.00-08.00. meeen behøver heller ikke at gå så meget op i det, men tænker de fleste i hver fald ikke gider ligge og lytte til en vaskemaskine efter kl 22.00

har skrevet en seddel til vedkommende. hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Nadia&Daniel

Man vasker IKKE kl. 01.30!!!! Vores vaskekælder er åben kl. 7-22, men da vi selv har vaskemaskine, benytter vi os ikke af den.. Har lavet en regle selv (hjemme hos os), at vi vasker ikke efter kl. 19, da vores datter kommer i seng kl. 19, og underboens datter kommer i seng kl. 20..

Havde også selv skrevet en seddel

Anmeld

18. november 2011

Frk-Lotusblomst

Det var måske lige sent nok. Især hvis det er til gene for nogen. Altså at det kan høres og man vækkes af det!

Og så må jeg indrømme at jeg er en af dem der godt kan finde på at vaske tøj kl lort om natten Dog har jeg altid (næsten, måske lige overskrevet 22 med 30 min) følget reglerne .
Nu bor vi så i eget hus og derfor kan jeg jo sagtens tillade mig det nu.

Synes det er ok du har skrevet en seddel såfremt det er i en venlig men muligvis bestemt tone  Det har jo tydeligvis været generende for din familie i nat.

Anmeld

18. november 2011

lio

her har vi problemer med naboer der bader ca. 45 mins. tid kl 23-24 om aftenen og holder fester om natten HER NAT... jeg forstå dig godt, desværre ermine naboer ligeglade med sedler.

Anmeld

18. november 2011

mor-til-vanessa

Nadia&Daniel skriver:

Man vasker IKKE kl. 01.30!!!! Vores vaskekælder er åben kl. 7-22, men da vi selv har vaskemaskine, benytter vi os ikke af den.. Har lavet en regle selv (hjemme hos os), at vi vasker ikke efter kl. 19, da vores datter kommer i seng kl. 19, og underboens datter kommer i seng kl. 20..

Havde også selv skrevet en seddel

ville også mene det er lige lovligt sent.

vasker heller aldrig selv efter 20. 

Anmeld

18. november 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Tja, jeg kunne godt selv finde på at vaske kl. 01.30 - men jeg bor så også i hus.

Jeg tror jeg ville snakke med dem i stedet for en seddel - det virker altid bedre. Ville også selv blive glad for at få det af vide, frem for en seddel.

Til dig, der skriver at naboen bader fra 23-24 - det kunne også godt ske her. Hvis nu de kommer sent hjem fra sport - lige sidder lidt inden de går i bad  - det kan jeg ikke forarges over. Eller de kommer hjem fra aftenvagt på job og lige vil have et bad inden de går iseng.

Det er heller ikke altid jeg gider tage bad efter sport, men gør det når jeg kommer hjem.

Jeg tror ikke jeg ville påtale det med badet. Men at de fester hele natten, det er uacceptabelt.

Anmeld

18. november 2011

mor-til-vanessa

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var måske lige sent nok. Især hvis det er til gene for nogen. Altså at det kan høres og man vækkes af det!

Og så må jeg indrømme at jeg er en af dem der godt kan finde på at vaske tøj kl lort om natten Dog har jeg altid (næsten, måske lige overskrevet 22 med 30 min) følget reglerne .
Nu bor vi så i eget hus og derfor kan jeg jo sagtens tillade mig det nu.

Synes det er ok du har skrevet en seddel såfremt det er i en venlig men muligvis bestemt tone  Det har jo tydeligvis været generende for din familie i nat.

det er meget til gene for mig/os, da vaskerummet ligger lige op til vores soveværelser. så det larmer en del.

vil heller ikke gå i så små sko, da man SLET ikke må vaske efter kl 20.00 og det har jeg også skrevet til vedkommende, men samtidig fortalt det ikke er iorden at vaske så sent. synes selv det er skrevet i en ordentlig tone

tror heller ikke lige han er typen, man skal komme på kant med.

hvis man bor i hus, er det selvfølgelig lige meget hvornår man vasker, så har man jo ikke nogen naboer at tage hensyn til

Anmeld

18. november 2011

CA

Vi bor selv ved siden af nogen, der godt kan lide at vaske sen aften/nat. 

Det havde jeg nok også selv gjort HVIS vi havde egen vaskemaskine og HVIS vi boede i hus, hvor det ikke kunne genere andre. Jeg synes helt bestemt, at vaskemaskiner hører under støj, som ikke er i orden efter kl. 20. Vi har samme regel her, og man hører virkelig aldrig noget - andet end børneputning - og vaskemaskine 

Men den vaskemaskine vi så er så heldige at få lov at høre på, tror jeg ikke vi gør noget ved. Det er langt fra hver aften/nat. Der er gået i leje, så den larmer helt ekstremt. Så vi har snakket om, at finde ud af hvis maskine det er, og så tilbyde at skifte lejet. Min mand er elektriker.

Jeg tror ikke jeg havde skrevet en seddel medmindre det skete virkelig tit... 

Anmeld

18. november 2011

mor-til-vanessa

Qoco skriver:

her har vi problemer med naboer der bader ca. 45 mins. tid kl 23-24 om aftenen og holder fester om natten HER NAT... jeg forstå dig godt, desværre ermine naboer ligeglade med sedler.

arh hvor træls altså. forstår ikke folk ikke kan tage hensyn altså...

har i ikke snakket med jeres udlejer?

min overbo (ham der vasker) er også generelt meget larmende. han buldre ned af trapperne så det lyder som om der kommer en flok elefanter og spiller tit højt musik.

Anmeld

18. november 2011

mor-til-vanessa

2skønnebørn skriver:

Tja, jeg kunne godt selv finde på at vaske kl. 01.30 - men jeg bor så også i hus.

Jeg tror jeg ville snakke med dem i stedet for en seddel - det virker altid bedre. Ville også selv blive glad for at få det af vide, frem for en seddel.

Til dig, der skriver at naboen bader fra 23-24 - det kunne også godt ske her. Hvis nu de kommer sent hjem fra sport - lige sidder lidt inden de går i bad  - det kan jeg ikke forarges over. Eller de kommer hjem fra aftenvagt på job og lige vil have et bad inden de går iseng.

Det er heller ikke altid jeg gider tage bad efter sport, men gør det når jeg kommer hjem.

Jeg tror ikke jeg ville påtale det med badet. Men at de fester hele natten, det er uacceptabelt.

synes også det er helt i orden når man bor i hus, så skal man ikke tage hensyn til andre mennesker i opgangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.