Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
9510 skriver: Ja jeg har det stadig sådan efter 12 år det er bare en fantastisk følelse, hold fast i den, også i de hårde tider
Ja jeg har det stadig sådan efter 12 år
det er bare en fantastisk følelse, hold fast i den, også i de hårde tider
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Peanut skriver: Ja, har det også sådan.. Der kommer også noget frem her engang i mellem Og vi har været sammen i 6 år
Ja, har det også sådan.. Der kommer også noget frem her engang i mellem
Og vi har været sammen i 6 år
Mor til 2, snart 3 skriver: Ligger og kigger på min dejlige mand der sover!! Og kunne ikke lade være ned at føle et stik af forelskelse i maven det er nu dejligt efter 4 år og stadig få den føelse... Andre der har det på samme måde med deres mænd
Ligger og kigger på min dejlige mand der sover!! Og kunne ikke lade være ned at føle et stik af forelskelse i maven det er nu dejligt efter 4 år og stadig få den føelse... Andre der har det på samme måde med deres mænd
Ja, og vi har været sammen i snart 13år..
ønskebarn74 skriver: Ja, og vi har været sammen i snart 13år..
Ihh det er dejligt og høre
Ansemusen skriver: Ja i mange andre situationer Og vi kører på 11. år
Ja i mange andre situationer Og vi kører på 11. år
Nemlig, men den ramte mig bare lige igår
MaleneS2011baby<3 skriver: Ja helt sikkert, her rundede vi 4 år for et par måneder siden.. Og han kan stadig give mig følelsen af den nye forelskelse, og jeg kan stadig ikke undvære ham længere tid om dagen.. Synes det er skønt at man trods med og modgang og et par år i forholdet stadig kan give hinanden det, og tror også det gør at forholdet holder længere.. -Malene&Maja
Ja helt sikkert, her rundede vi 4 år for et par måneder siden.. Og han kan stadig give mig følelsen af den nye forelskelse, og jeg kan stadig ikke undvære ham længere tid om dagen..
Synes det er skønt at man trods med og modgang og et par år i forholdet stadig kan give hinanden det, og tror også det gør at forholdet holder længere..
-Malene&Maja
Og man bliver helt varm inden i..
Kellie skriver: Ja da. Snart 11 år sammen og der har været tider vi ikke kunne holde hinanden ud og har været flyttet fra hinanden. Men på trods bor vi sammen igen og ja kan blive ligeså forelsket i ham om og om igen.
Ja da. Snart 11 år sammen og der har været tider vi ikke kunne holde hinanden ud og har været flyttet fra hinanden. Men på trods bor vi sammen igen og ja kan blive ligeså forelsket i ham om og om igen.
Så ved man lige som også man ikke kan undvære hinanden
uh ja du kan tro jeg kan føle sådan af og til. elsker alle de små ting han gør for mig. det kan gøre mig helt blød indeni
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128