Ihh den kære mand!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. november 2011

TaAsJu

Ligger og kigger på min dejlige mand der sover!! Og kunne ikke lade være ned at føle et stik af forelskelse i maven det er nu dejligt efter 4 år og stadig få den føelse... Andre der har det på samme måde med deres mænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

9510

Ja jeg har det stadig sådan efter 12 år

det er bare en fantastisk følelse, hold fast i den, også i de hårde tider

Anmeld

18. november 2011

Peanut

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ligger og kigger på min dejlige mand der sover!! Og kunne ikke lade være ned at føle et stik af forelskelse i maven det er nu dejligt efter 4 år og stadig få den føelse... Andre der har det på samme måde med deres mænd

Ja, har det også sådan.. Der kommer også noget frem her engang i mellem 

Og vi har været sammen i 6 år 

Anmeld

18. november 2011

Annette A

Ja da. Snart 11 år sammen og der har været tider vi ikke kunne holde hinanden ud og har været flyttet fra hinanden. Men på trods bor vi sammen igen og ja kan blive ligeså forelsket i ham om og om igen. 

Anmeld

18. november 2011

Prinsessens'Mor<3

Ja helt sikkert, her rundede vi 4 år for et par måneder siden.. Og han kan stadig give mig følelsen af den nye forelskelse, og jeg kan stadig ikke undvære ham længere tid om dagen..

Synes det er skønt at man trods med og modgang og et par år i forholdet stadig kan give hinanden det, og tror også det gør at forholdet holder længere..

-Malene&Maja

Anmeld

18. november 2011

Ansemusen

Ja i mange andre situationer  Og vi kører på 11. år

Anmeld

18. november 2011

Lou87

Ja
MEN ville også være mærkeligt andet nu vi kun har været sammen lidt over 2 år

Anmeld

18. november 2011

Jonatansmor

Ikke så meget når han sover... han er nemlig typen "jeg-sover-på-tværs-sammen-med-min-yndlingsmis-så-du-må-tage-til-takke-med-hjørnet" -så der er sq ikke meget kærlighed indover dér..

Men er vild med måden han kommer hjem på om aftenen, hans ordvalg. Måden han tager om mig når han kan se jeg har haft en lortedag.
Stikket i hjertet kommer især når ham og drengen har en ømt øjeblik med en af kattene...

Bare sådan generelt føler jeg mig både meget heldig og enormt priviligeret over at have fundet mig en mand er er så alsidig

10-11 års tid kører vi efterhånden på... det er jo en hel lille evighed

Anmeld

18. november 2011

Bshizzle

Nææ.. for jeg kan slet ikke se min mand når vi sover..  

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

Ja, det kan han godt give mig, en gang imellem, andre gange kan han drive mig til vanvid... Hehe.... Men vi er stadig meeeget glade for hinanden og han siger jævnligt til mig at han er så forelsket i mig at det burde være løgn.... Det gør det jo ekstra dejligt

Elsker når han leger med Silas, så får jeg det der "Det-var-derfor-jeg-valgte-ham" stik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.