Årh crap.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Mira0911

Simon's moar <3 skriver:

Tak, nej det er virkelig ubehageligt...

Men hellere os, end vores små pus.. !

Ja sådan har jeg det også... 

Håber Lina slipper i denne omgang... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Clisolka

Mira0911 skriver:

Jeg startede igår dagen med at rende på toilet konstant...  Og det skulle absolut være midt i Lina's måltid... Gud hvor var jeg ked af at jeg måtte forlade hende i liften, fordi jeg havde virkelig dårlig mave... 

Fortalte hende tilgengæld at det var helt fair at være sur på mor.. Det var hun skam også helt frem til kl. 2 i nat... 

Så står jeg op idag kl. 6.30 med en træls forkølelse, næsen er total stoppet og 39 i feber.... Oveni det har jeg sørme også den allerbedste tandpine man kan få sig... 

Jeg ønsker lige nu at blive rask, for den tandpine PINER mig virkelig... Synes ikke det er fedt at ligge på briksen ved tandlægen og være syg.... 

Grrr..... Jeg vil være rask NU.... 

Tror det er Julie der har smittet mig... 

Øv, god bedring med jer  Vi har selv lagt os på langs herhjemme med megaforkølelse som er kommet snigende 

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

Øv, god bedring med jer  Vi har selv lagt os på langs herhjemme med megaforkølelse som er kommet snigende 

Det er så træls... God bedring til Jer også... 

Anmeld

17. november 2011

Happiness

Stakkel stakkels dig!

Håber du er frisk hurtigt, så du kan få fikset tanden. Det er jo ikke til at være til, med en tandpine Og da slet ikke hvis man er syg

Rigtig god bedring!

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Stakkel stakkels dig!

Håber du er frisk hurtigt, så du kan få fikset tanden. Det er jo ikke til at være til, med en tandpine Og da slet ikke hvis man er syg

Rigtig god bedring!

Ja det er hamrende irriterende at jeg skulle rammes af sygdom lige nu... 

Tusind tak.. håber det er hurtigt over... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.