Årh crap.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Mira0911

Jeg startede igår dagen med at rende på toilet konstant...  Og det skulle absolut være midt i Lina's måltid... Gud hvor var jeg ked af at jeg måtte forlade hende i liften, fordi jeg havde virkelig dårlig mave... 

Fortalte hende tilgengæld at det var helt fair at være sur på mor.. Det var hun skam også helt frem til kl. 2 i nat... 

Så står jeg op idag kl. 6.30 med en træls forkølelse, næsen er total stoppet og 39 i feber.... Oveni det har jeg sørme også den allerbedste tandpine man kan få sig... 

Jeg ønsker lige nu at blive rask, for den tandpine PINER mig virkelig... Synes ikke det er fedt at ligge på briksen ved tandlægen og være syg.... 

Grrr..... Jeg vil være rask NU.... 

Tror det er Julie der har smittet mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Troldemommi

God bedring :-)

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Monica P skriver:

God bedring :-)

Tak skal du have.... 

Anmeld

17. november 2011

trunte24

Mira0911 skriver:

Jeg startede igår dagen med at rende på toilet konstant...  Og det skulle absolut være midt i Lina's måltid... Gud hvor var jeg ked af at jeg måtte forlade hende i liften, fordi jeg havde virkelig dårlig mave... 

Fortalte hende tilgengæld at det var helt fair at være sur på mor.. Det var hun skam også helt frem til kl. 2 i nat... 

Så står jeg op idag kl. 6.30 med en træls forkølelse, næsen er total stoppet og 39 i feber.... Oveni det har jeg sørme også den allerbedste tandpine man kan få sig... 

Jeg ønsker lige nu at blive rask, for den tandpine PINER mig virkelig... Synes ikke det er fedt at ligge på briksen ved tandlægen og være syg.... 

Grrr..... Jeg vil være rask NU.... 

Tror det er Julie der har smittet mig... 

Øv hvor lyder det godt nok træls!

Tænker på, at den tandpine måske kan være bihulebetændelse hvis du er meget forkølet også.

Min mor har ofte tandpine i forbindelse med bihulebetændelse

/ Line

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

trunte24 skriver:

Øv hvor lyder det godt nok træls!

Tænker på, at den tandpine måske kan være bihulebetændelse hvis du er meget forkølet også.

Min mor har ofte tandpine i forbindelse med bihulebetændelse

/ Line

Hmm... Jeg havde tandpine før det kom... Kan det så godt være det stadig? 

Anmeld

17. november 2011

Simon's moar <3

Årh ha, go bedring !! 
Har selv rendt på wc konstant siden tirsdag aften, og det er SÅ ubehageligt..  

Anmeld

17. november 2011

trunte24

Mira0911 skriver:

Hmm... Jeg havde tandpine før det kom... Kan det så godt være det stadig? 

Pas....Må jeg så sige.

Har "desværre" aldig prøvet det selv. Men kunne godt forestille mig at det var muligt.

Ved bare at de første gange min mor var ude for det tog hun også til tandlægen der ikke kunne finde noget galt med hendes tænder og mente det var bihulebetændelse. Det var det jo så også viste det sig

Men selvfølgelig kan det jo også være, helt alm tandpine og en forkølelse der bare har valgt at komme samtidigt

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Simon's moar <3 skriver:

Årh ha, go bedring !! 
Har selv rendt på wc konstant siden tirsdag aften, og det er SÅ ubehageligt..  

Tak og i lige måde til dig... 

slet ikke sjovt at rende sådan... 

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

trunte24 skriver:

Pas....Må jeg så sige.

Har "desværre" aldig prøvet det selv. Men kunne godt forestille mig at det var muligt.

Ved bare at de første gange min mor var ude for det tog hun også til tandlægen der ikke kunne finde noget galt med hendes tænder og mente det var bihulebetændelse. Det var det jo så også viste det sig

Men selvfølgelig kan det jo også være, helt alm tandpine og en forkølelse der bare har valgt at komme samtidigt

Okey... Skal hvert fald til tandlæge når jeg er rask... 

Anmeld

17. november 2011

Simon's moar <3

Mira0911 skriver:

Tak og i lige måde til dig... 

slet ikke sjovt at rende sådan... 

Tak, nej det er virkelig ubehageligt...

Men hellere os, end vores små pus.. !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.