Danefæ vinterjakke, hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

_-Kathrine-_

Sirup skriver:

Den er også flot! Havde faktisk først besluttet mig for den, men tror jeg skal have noget der er mere figursyet, har nemlig næsten tabt alle graviditets kilo Så vil gerne vise lidt krop hihihi

Tror du den vil være varm nok når vinteren rigtig træder til?

Ja, den skjuler lidt - hvilket jeg er glad for håber den er varm nok, især til de penge...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

SukkerDronning

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, den skjuler lidt - hvilket jeg er glad for håber den er varm nok, især til de penge...!

Hehe ja, det SKAL den være! Jeg prøver ihvertfald lykken

Anmeld

17. november 2011

_-Kathrine-_

Sirup skriver:

Hehe ja, det SKAL den være! Jeg prøver ihvertfald lykken

Tror heller ikke du vil fortryde det...

Anmeld

17. november 2011

Siljesmor

Jeg  min Else-vinterjakke fra Danefæ. Købte den sidste år, og den er det bedste køb jeg har gjort længe. Fantastisk jakke, der holder en varm og tør  Jeg blev så glad da jeg fik den på igen for en måneds tid siden  Så jeg vil sige: Go for it

Anmeld

17. november 2011

delimus

Sirup skriver:

Hej tøser!

Jeg overvejer at købe en vinterjakke til mig selv fra Danefæ. Men når jeg har været i butikken og mærke på dem virker de som om de er meget lidt foeret. Så jer der har en, er den varm nok? Og en anden ting, hvordan er den i størrelsen?

Håber nogen kan svare mig!

De bliver bedre og bedre til at lave og udvikle det materiale de putter i jakkerne, så de behøver slet ikke være så tykke, som de var for år tilbage :-) 

Anmeld

17. november 2011

SukkerDronning

Siljesmor skriver:

Jeg  min Else-vinterjakke fra Danefæ. Købte den sidste år, og den er det bedste køb jeg har gjort længe. Fantastisk jakke, der holder en varm og tør  Jeg blev så glad da jeg fik den på igen for en måneds tid siden  Så jeg vil sige: Go for it

I will

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.