Danefæ vinterjakke, hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.369 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. november 2011

SukkerDronning

Hej tøser!

Jeg overvejer at købe en vinterjakke til mig selv fra Danefæ. Men når jeg har været i butikken og mærke på dem virker de som om de er meget lidt foeret. Så jer der har en, er den varm nok? Og en anden ting, hvordan er den i størrelsen?

Håber nogen kan svare mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

spj

Sirup skriver:

Hej tøser!

Jeg overvejer at købe en vinterjakke til mig selv fra Danefæ. Men når jeg har været i butikken og mærke på dem virker de som om de er meget lidt foeret. Så jer der har en, er den varm nok? Og en anden ting, hvordan er den i størrelsen?

Håber nogen kan svare mig!

Jeg købte en danefæ vinterjakke sidste år. Det er den bedste jakke jeg nogen siden har haft. Jeh synes også den virkede meget tynd, men den er rigtig rigtig varm. Jeg havde i hvert fald ikke problemer med at holde varmen sidste vinter, hvor det jo var en rigtig kold vinter og jeg er meget ude og i længere tid af gangen.

Med hensyn til størrelsen synes jeg den er meget normal i størrelsen.

Anmeld

17. november 2011

SukkerDronning

spj skriver:

Jeg købte en danefæ vinterjakke sidste år. Det er den bedste jakke jeg nogen siden har haft. Jeh synes også den virkede meget tynd, men den er rigtig rigtig varm. Jeg havde i hvert fald ikke problemer med at holde varmen sidste vinter, hvor det jo var en rigtig kold vinter og jeg er meget ude og i længere tid af gangen.

Med hensyn til størrelsen synes jeg den er meget normal i størrelsen.

Okay tusind tak for svar! Hvordan klare den regnen? Hvilken en har du?

Anmeld

17. november 2011

Noneother

Jeg har en "tante trench" og indtil videre er den dejlig varm  - Den er godt nok liiiidt stor i størrelsen. Jeg har masser af plads i en small.

men jeg er rigtig glad for mit valg af jakke. alle pengene værd

Anmeld

17. november 2011

spj

Sirup skriver:

Okay tusind tak for svar! Hvordan klare den regnen? Hvilken en har du?

Jeg har den der hedder else og den klarede regnen rigtig fint. Den har flere gange været ude i kraftig regn og jeg har ikke været våd indvendig. Det er altså bare en super jakke der er alle pengene værd. Jeg har lige fundet den frem igen og har helt savnet den
Den holder sig og pæn og ser overhovedet ikke slidt ud.

Anmeld

17. november 2011

SukkerDronning

spj skriver:

Jeg har den der hedder else og den klarede regnen rigtig fint. Den har flere gange været ude i kraftig regn og jeg har ikke været våd indvendig. Det er altså bare en super jakke der er alle pengene værd. Jeg har lige fundet den frem igen og har helt savnet den
Den holder sig og pæn og ser overhovedet ikke slidt ud.

Fedt! Jeg er også bare solgt, er faldet for en lidt kortere model en else men ellers magen til den hedder lene og så er den rød Den skal da være min

Anmeld

17. november 2011

spj

Sirup skriver:

Fedt! Jeg er også bare solgt, er faldet for en lidt kortere model en else men ellers magen til den hedder lene og så er den rød Den skal da være min

du bliver så glad for den.

Jeg kan godt li en der går ned over numsen og varmer, men det er jo smag og behag.

Anmeld

17. november 2011

SukkerDronning

spj skriver:

du bliver så glad for den.

Jeg kan godt li en der går ned over numsen og varmer, men det er jo smag og behag.

Det tror jeg også

Men det gør den skam også Bare ikke så langt som else modellen..

Anmeld

17. november 2011

_-Kathrine-_

Jeg har lige købt dronninge parka og jeg elsker den... Den virker lidt tynd, men er meget varm-indtil videre den knirker lidt når man går, men det har jeg vænnet mig til

Anmeld

17. november 2011

SukkerDronning

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg har lige købt dronninge parka og jeg elsker den... Den virker lidt tynd, men er meget varm-indtil videre den knirker lidt når man går, men det har jeg vænnet mig til

Den er også flot! Havde faktisk først besluttet mig for den, men tror jeg skal have noget der er mere figursyet, har nemlig næsten tabt alle graviditets kilo Så vil gerne vise lidt krop hihihi

Tror du den vil være varm nok når vinteren rigtig træder til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.