K&S skriver:
Jeg spørger lige
Anton havde noget lignende for små 2 måneder siden - vi var hos egen læge og fik konstateret at trommehinden var sprunget - han fik penicillin, fordi han havde feber.
Vi har efterfølgende været til tjek, hvor der blev målt tryk i ørene, hvilket viste undertryk på det øre, hvor trommehinden sprang og væske på det modsatte.
Vi har nu fået en tid igen den 9. december, men burde jeg kontakte en ørelæge før det?
Hej
Du må gerne spørge, så skal jeg svare så godt jeg kan.
Jeg mener at når der er undertryk i øret, er der også væske i øret. Så ja jeg ville kontakte en ørelæge.
Men det er jo ikke sikkert at de har tid før den 9. dec....
Vi står faktisk lidt i det samme lige nu. Min datter blev behandlet for MØB med pencillin for 3 uger siden. Og igen i weekenden var den gal igen. Med høj feber. Så vi kontaktet vores læge, som kunne se at der var væske i begge mellemøre. Vi har derfor kontaktet ørelægen, men har faktisk først en tid om 14 dage. Hvis hun får feber inden skal vi kontakte lægen eller skal vi bare holde hende smerte dækket.
Jeg ved ikke om det giver mening. Eller spørg igen. Men vigtigs jeg er jo ikke læge
Mange hilsner
Henriette
Anmeld