Sees skriver:
Hej piger.
Emil har været mega forkølet (lige som alle andre børn) her på det sidste, og har også klaget lidt over ondt i ørene, men jeg har slået det hen, grundet forkølelsen.
Han har haft noget indtørret snask til at sidde ved øret de sidste par dage, men jeg har egentlig ikke tænkt videre over det, da jeg har troet at det var været hans øjenbetændelse der har løbet, om natten.
Her til aften opdager jeg så at han er helt våd omkrig det ene øre, jeg få noget lys derhen, og sørme så om det ikke LØBER!!! med tykt gult snask fra bettes øre .. HVAD GØR JEG? OG HVAD ER DET?? 
Mette, som pludselig er fyldt med dårlig samvittighed!
(Jeg har prøvet at tage lidt billeder af det, så I kan se det - Undskyld for den dårlige kvalitet)
Først og fremmeste du skal ikkehave dårlig samvittighed.
Næste jeg ville sige der ikke noget farligt, det er bare hans trummehinden er spukket og nu prøver det selv komme ud med det.
Øjehule syntes du skal ringe tillægevagten hvis du ikke har lyst til det , giver du ham noget sove på og så give du haft vat i øret , så alt det kommer ud kommer på det , så tager du til lægen med Ham i morgen .
Mit øre løber hvert dag og gjort det år nu skal nu have ny hinden i mit øre, så har selv været der hele igennem
Anmeld