forslag til menu til 20 års fødselsdagsfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Maise

ristaffel.

der kan man købe en masse til så det virker som lidt mere end bare en f.eks. lasange.

ristaffel er billigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

debbie19

HopinWishin skriver:

Hmm.. pasta salater..... eller tortillas med salat og kød.... eller de der kyllingespyd...

bryder mig ikke så meget om pasta salat. og tortilla bliver vel meget dyrt vis der skal handles så meget ind men rigtig god ide

Anmeld

17. november 2011

Koen.

debbie19 skriver:

hehe min veninde forslog pommes med kyllinglår haha kan man servere det  og tun mousse til forret og is til dessert??

altså det kan man vel godt servere Men måske tunmousse og fritter og kylling ikke passer så godt sammen

Anmeld

17. november 2011

debbie19

tanja. skriver:

altså det kan man vel godt servere Men måske tunmousse og fritter og kylling ikke passer så godt sammen

haha har du et forslag

Anmeld

18. november 2011

Koen.

debbie19 skriver:

haha har du et forslag

Nej ikke noget som ville kunne holde budgettet når det er til så mange mennesker hvis du vil have 3 retter men ellers ville jeg nok bare servere pandekager (koster intet at lave) og så med krydret oksekøds fyld (oksekød kan fåes i store mængder billigt) og så i iceberg salat, tomat og agurk til og creme fraiche dressing og så evt is til dessert

Anmeld

18. november 2011

debbie19

tanja. skriver:

Nej ikke noget som ville kunne holde budgettet når det er til så mange mennesker hvis du vil have 3 retter men ellers ville jeg nok bare servere pandekager (koster intet at lave) og så med krydret oksekøds fyld (oksekød kan fåes i store mængder billigt) og så i iceberg salat, tomat og agurk til og creme fraiche dressing og så evt is til dessert

det er faktisk den menu vi har valgt så først dit indlæg idag. vi har så valgt at vi vil have nachos til forret og pandekagerne til hoved og is til dessert... men er i tvivl om mængden af mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.