forslag til menu til 20 års fødselsdagsfest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.318 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. november 2011

debbie19

Hej. jeg skal holde min 20 års fødselsdag i januar og har ikke vildt mange penge så maden må ikke koste mere ind 700 kr ink billige 2 liters sodavander... har i nogle forslag til forret hovedret dessert.. vi bliver 17-20 styks  håber i vil hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

camillakrath

debbie19 skriver:

Hej. jeg skal holde min 20 års fødselsdag i januar og har ikke vildt mange penge så maden må ikke koste mere ind 700 kr ink billige 2 liters sodavander... har i nogle forslag til forret hovedret dessert.. vi bliver 17-20 styks  håber i vil hjælpe mig

Tror det er svært hvis du gerne vil lave 3-retters.

Altså hvis du vil bruge 700 i alt og der kommer 20 mennesker, så er det 35 kr pr kuvert

Hvad med bare at lave en hovedret?

Anmeld

17. november 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Forret: Tunmousse eller Tartletter

Hovedret: Buffet med div. sammemkogte retter og pasta, kartoffelmos og ris til.

Dessert: Æbletærte, Pæretærte med flødeskum og Cremefraich

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

17. november 2011

Mor-til-asta-09

debbie19 skriver:

Er det for familie eller venner?? Og skal det være noget buffet eller 3 retters?

Anmeld

17. november 2011

debbie19

jeg er åbent for alle tilbud og det er noget jeg selv laver   det er både fam og venner.. og vi bliver 17 styks ind til videre

Anmeld

17. november 2011

Dinsen

Forret kan også være en ananas ring med hjemmelaved hønsesalat, det er ikke så dyrt... 

Men tror også det bliver svært med en 3 retters menu og sodavand til 700 kr. 

Måske du "bare" sku lave en hovederet, og så kan du altid have lidt chips og sådan  i ka få lidt efter i har spist hovede retten!

Anmeld

17. november 2011

Mor-til-asta-09

debbie19 skriver:

jeg er åbent for alle tilbud og det er noget jeg selv laver   det er både fam og venner.. og vi bliver 17 styks ind til videre

Som en anden skriver, så kunne du lave

Ananasring med hjemmelavet hønsesalat som forret

Lasagne med blandet salat og brød til hovedret

Is med nogle friske frugter som dessert eller "bare" bage en chokoladekage med vanilleis eller lave en lagkage..

Også evt købe nogle snacks til senere...

Anmeld

17. november 2011

debbie19

hehe min veninde forslog pommes med kyllinglår haha kan man servere det  og tun mousse til forret og is til dessert??

Anmeld

17. november 2011

debbie19

17. november 2011

HopinWishin

Hmm.. pasta salater..... eller tortillas med salat og kød.... eller de der kyllingespyd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.