3 mnd og meget stor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Kina

Ej hvor dejligt at høre om din dreng. Du skal slet ikke være bekymret  Vi har en pige som er nøjagtig lige sådan..
Hun er blevet kaldt Pippi og BS lige siden dag 1. Hun holder hovedet selv fra første dag og vil i hvert fald ikke ligge ned, det er sgu for kedeligt  Så hun vil både stå, hoppe og ja.. Forsøger selv at sætte sig op, præcis som du beskriver din lille guldklump vil. Jeg syntes det er lidt sjovt, men også lidt farligt.

Min lille pige blir selv 3 måneder her på mandag. Men vi har allerede være en tur ved kiopraktoren to gange, netop fordi hun er så stærk og bruger ALT for mage muskler hun slet ikke burde gøre.. Og alle siger at vi skal forsøge at "tvinge" hende til at være en lille baby, så vi skal holde hendes hoved.. Meen.. Nej det går Pippi da ikke med til

Jeg tror bare vi skal være glade for at vores unger kan en hel masse, og så må vi bare forsøge at holde dem en lille smule tilbage med alle de voldsomme lege, så længe vi kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Morbille

Kina skriver:

Ej hvor dejligt at høre om din dreng. Du skal slet ikke være bekymret  Vi har en pige som er nøjagtig lige sådan..
Hun er blevet kaldt Pippi og BS lige siden dag 1. Hun holder hovedet selv fra første dag og vil i hvert fald ikke ligge ned, det er sgu for kedeligt  Så hun vil både stå, hoppe og ja.. Forsøger selv at sætte sig op, præcis som du beskriver din lille guldklump vil. Jeg syntes det er lidt sjovt, men også lidt farligt.

Min lille pige blir selv 3 måneder her på mandag. Men vi har allerede være en tur ved kiopraktoren to gange, netop fordi hun er så stærk og bruger ALT for mage muskler hun slet ikke burde gøre.. Og alle siger at vi skal forsøge at "tvinge" hende til at være en lille baby, så vi skal holde hendes hoved.. Meen.. Nej det går Pippi da ikke med til

Jeg tror bare vi skal være glade for at vores unger kan en hel masse, og så må vi bare forsøge at holde dem en lille smule tilbage med alle de voldsomme lege, så længe vi kan

ja det er rigtigt det er bare en god ting de er fremme, heller det ind de er for små og bagudviklet. 

Anmeld

17. november 2011

meem

Har en datter på nu 5mdr.. Da hun var halvanden måned, ville hun stå op konstant ved bare at holde os i hænderne... Hun kunne sidde selv da hun var 4½md.. Vi har haft nogle problener med skævt kranie hos hende og den børnefysioterapeut er meget fascineret over hendes udvikling, hun siger at hun trods sine kun 5 mdr svarer til en på 7 mdr.. Hun er dog ikke større end andre på hendes alder

Anmeld

17. november 2011

Morbille

meem skriver:

Har en datter på nu 5mdr.. Da hun var halvanden måned, ville hun stå op konstant ved bare at holde os i hænderne... Hun kunne sidde selv da hun var 4½md.. Vi har haft nogle problener med skævt kranie hos hende og den børnefysioterapeut er meget fascineret over hendes udvikling, hun siger at hun trods sine kun 5 mdr svarer til en på 7 mdr.. Hun er dog ikke større end andre på hendes alder

Det er lidt sjovt at nogle børn vil så meget så tidligt, man kan jo næste som forældre ikke følge med.

Anmeld

18. november 2011

meem

Morbille skriver:

Det er lidt sjovt at nogle børn vil så meget så tidligt, man kan jo næste som forældre ikke følge med.

Nej det er slet ikke til at følge med.. vores ældste datter var lige omvendt, hun var meget længe om at kunne de forskellige ting.. Så det e helt underligt at ha' en der kan så meget så tidligt

Anmeld

18. november 2011

Morbille

meem skriver:

Nej det er slet ikke til at følge med.. vores ældste datter var lige omvendt, hun var meget længe om at kunne de forskellige ting.. Så det e helt underligt at ha' en der kan så meget så tidligt

Det er sjovt at nr 2 er den hurtigste for syntes næsten altid om at folk sige det er den første.

Men med mig har det været dem begge.

Anmeld

18. november 2011

Happiness

Morbille skriver:

her er min lille mand

Hvor er han dog bare lækker! Er helt solgt her!

Lukas er en stor dreng. Dog ikke så stor som din Han er i str 68-74. Er omkring 66lang og vejer ca 7 kg.  Og er kun 4 måneder. Men udviklingsmæssigt tror jeg nu han følger sin alder

Men din dreng vil da bare frem i verden Så må du nyde det ekstra den tid I har nu For inden længe kan han drøne rundt

Vær du bare stolt af din skønne dreng!

Anmeld

18. november 2011

Muhmi

Morbille skriver:

Leon vejede 3240 ved fødslen den 09/08-11.

Nu vejer han 8000 gram og er 64 lang, lægen og vores SP syntes han er voldsom stor og har udtalt flere gange, at folk nok må være i tvivl om har er fra August da han udseendes mæssig og motorisk er som et barn på 6 mnd.

Han vil helst stå op, og flere gange hvor han liger på os, kan man se at han hiver sig op for at sidde, syntes det er lidt ufateligt, at jeg igen ikke har fået lov til at have en BABY særlig længe. Vil høre om andre har oplevet noget lignende??

Det var næsten det samme med Silas... Han vejede 3224 da han blev født, kunne holde hans eget hovede efter 1 måned og ville stå op hele tiden da han var 2 mdr, da han var tre mdr, vejede han 7,5 og blev kaldt fed af andre mødre...Da han var 4½ måned fik han sin første tand og nu her hvor han lige er blevet 7 mdr. kan han stille sig op af alting kravler rundt som en gal, tand nummer fire på vej og vejer 9,9 kilo... Så ja, jeg havde heller ikke baby i særlig lang tid, han gik lynhurtigt over til at være tumling.... Det synes jeg er lidt ærgeligt, men så håber jeg at jeg får lov at nyde den næste i lidt længere tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.