3 mnd og meget stor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Morbille

Leon vejede 3240 ved fødslen den 09/08-11.

Nu vejer han 8000 gram og er 64 lang, lægen og vores SP syntes han er voldsom stor og har udtalt flere gange, at folk nok må være i tvivl om har er fra August da han udseendes mæssig og motorisk er som et barn på 6 mnd.

Han vil helst stå op, og flere gange hvor han liger på os, kan man se at han hiver sig op for at sidde, syntes det er lidt ufateligt, at jeg igen ikke har fået lov til at have en BABY særlig længe. Vil høre om andre har oplevet noget lignende??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Lone Jakobsen

lidt en sød ting du fortæller om.

jeg har ikke selv prøvet det, men en veninde har en søn der er ca et år foran. både i sprog, motorik og størrelse. folk tror simpelthen ikke på hende når hun fortæller hvor gammel/ung han er

Anmeld

17. november 2011

Morbille

Lone Jakobsen skriver:

lidt en sød ting du fortæller om.

jeg har ikke selv prøvet det, men en veninde har en søn der er ca et år foran. både i sprog, motorik og størrelse. folk tror simpelthen ikke på hende når hun fortæller hvor gammel/ung han er

Har en pige på 3 år, og hun var også rigtig hurtig med alt, hun kunne sidde selv da hun var 5 mnd og gå da hun var 9 mnd, så havde godt set det før. Men havde altid hørt at drenge var lidt langsommere, så troede ikke han ville være så hurtigt.

men syntes nu det er lidt sjovt når folk spørger om hvor gammel han er, og man så siger han lige er blevet 3 mnd. Det eneste de siger er han er GODT NOK stor

Anmeld

17. november 2011

annec

Morbille skriver:

Nu vejer han 8000 gram og er 64 lang, lægen og vores SP syntes han er voldsom stor og har udtalt flere gange, at folk nok må være i tvivl om har er fra August da han udseendes mæssig og motorisk er som et barn på 6 mnd.

Han vil helst stå op, og flere gange hvor han liger på os, kan man se at han hiver sig op for at sidde, syntes det er lidt ufateligt, at jeg igen ikke har fået lov til at have en BABY særlig længe. Vil høre om andre har oplevet noget lignende??

Får nogenlunde det samme at vide Min søn er fra d.26/8 og sidst han blev målt og vejet var han 6700g & 63cm. Og er også rigtig godt med i udviklingen

Har du ik et billede?

Anmeld

17. november 2011

Morbille

annec skriver:

Får nogenlunde det samme at vide Min søn er fra d.26/8 og sidst han blev målt og vejet var han 6700g & 63cm. Og er også rigtig godt med i udviklingen

Har du ik et billede?

jo smidder lige en ind.

Anmeld

17. november 2011

Morbille

her er min lille mand

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2011

annec

Morbille skriver:

her er min lille mand

Ej hvor er han dog sød!

Anmeld

17. november 2011

vitapigen

Morbille skriver:

Min pige er 4 mdr. og vejer næsten 9 kg og er 69 cm lang, så min pige er heller ikke en baby længere Motorisk er hun nok meget alderssvarende

Anmeld

17. november 2011

Morbille

annec skriver:

Ej hvor er han dog sød!

tak, han er en lille charmer.

Anmeld

17. november 2011

Morbille

vitapigen skriver:

Min pige er 4 mdr. og vejer næsten 9 kg og er 69 cm lang, så min pige er heller ikke en baby længere Motorisk er hun nok meget alderssvarende

Ja så er hun også en stor en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.