Anonym skriver:
hvordan kan man styre ens humørsvingninger ? det er virkelig et problem her , især når savnet til manden bliver alt for stort, (han arbejder i udlandet) babyen er træls eller jeg er alt for træt. gode råd `? det koster næsten parforholdet fordi jeg får sagt en masse dum ting og ville skændes med ham over små latterlige ting 
Jeg forsøger altid at leve op til et par regler når jeg har det skidt, simpelthen for at passe på mig selv
I min mappe er der 5 regler, men jeg husker kun på de 4, da det er dem jeg har sværest ved når energien er ved at være tappet..
Spis!
Få motion
Gå i seng i ordentlig tid
Hver mindfuld om du ting du gør
Det lyder simpelt, men det kan være rigtigt svært, når tingene bare ikke fungerer..
Hvis du ikke gider lave mad, så gør det alligevel, din krop og din psyke har brug for det! Gør det som en god ting for dig selv..
Hvis du ikke orker at trave flere km, kan en lille tur på 5 min også gøre det, hvis du bare er bevidst om, at du gør det for dig selv..
Kan du ikke sove om aftenen, så tag en bog med i seng, eller tænd for fjernsynet (hvis du har det på soveværelset).. Men gå i seng på samme tid hver aften..
At være mindfuld betyder, at man er bevidst om sin krop, og de ting man gør.. Vil du lave en kop kaffe, så koncentrer dig om det du gør, ikke 117 andre ting. Hvis du går i bad, så hver bevidst om vandet der rammer kroppen, ikke 117 andre ting.. Hvis du forstår?
Andre råd har jeg ikke lige på tungen, men håber de kan hjælpe lidt