Hvad skal jeg dog gøre?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Toshiba

LevisMor skriver:

Min lille dreng er 6 uger idag, og har siden igår været sulten hele tiden. Og nu her til morgen var der lidt gang i ham igen. Prøvede liggende amning for synes altså min ryg bliver mere og mere øm, men det ville han ikke længe før han blev utilfreds og ville over til det andet hvor han så faldt i søvn. Men 5 min senere kan jeg høre han laver sine søde suttelyde igen og tænker nej nu må det stoppe. Synes ikke det kan passe han skal hænge sådan på mig, mon det er de der spring de laver nogle bestemte uger? Men hvad skal jeg gøre for bliver faktisk meget irriteret på ham. Har tænkt at købe mme bare for at have ekstra hvis han tømmer mig ? Hvad synes i jeg skal gøre?

det er helt naturligt.... det er din produktion der skal sættes op - fordi der nu er behov for mere..

At slå sig på MME er en "amme-dræber" det kommer der jo ikke mere mælk af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Levi&LilysMor

Toshiba skriver:

det er helt naturligt.... det er din produktion der skal sættes op - fordi der nu er behov for mere..

At slå sig på MME er en "amme-dræber" det kommer der jo ikke mere mælk af

Det har du også ret i, er nu heller ikke meget for det heller, men det har dælme også hjulpet , det løber jo ned af mig

Anmeld

23. november 2011

Carslund

Fantastisk!!!!!!

Dejligt at høre at det går godt igen. Man kan blive så frustreret når tingene ikke fungerer. så fokuserer man på det i stedet for sin dejlige dreng...

Anmeld

23. november 2011

Levi&LilysMor

Carslund skriver:

Fantastisk!!!!!!

Dejligt at høre at det går godt igen. Man kan blive så frustreret når tingene ikke fungerer. så fokuserer man på det i stedet for sin dejlige dreng...

Ja det gør man nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.