Hvad skal jeg dog gøre?!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. november 2011

Levi&LilysMor

Min lille dreng er 6 uger idag, og har siden igår været sulten hele tiden. Og nu her til morgen var der lidt gang i ham igen. Prøvede liggende amning for synes altså min ryg bliver mere og mere øm, men det ville han ikke længe før han blev utilfreds og ville over til det andet hvor han så faldt i søvn. Men 5 min senere kan jeg høre han laver sine søde suttelyde igen og tænker nej nu må det stoppe. Synes ikke det kan passe han skal hænge sådan på mig, mon det er de der spring de laver nogle bestemte uger? Men hvad skal jeg gøre for bliver faktisk meget irriteret på ham. Har tænkt at købe mme bare for at have ekstra hvis han tømmer mig ? Hvad synes i jeg skal gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Henriette Aaby

Hej

Er der ikke noget med at ammebørn tager et par dage en gang i mellem hvor de har brug for at sutte rigtig meget for igen at øge mælkeproduktionen.

Altså jeg mener at det er meget almindelig. For at mælken for de næringstoffer han nu har brugfor.

Giver det mening?

Mange hilsner

Henriette som ikke har ammet i 2½ år

Anmeld

17. november 2011

Levi&LilysMor

Jo det gør de, synes bare det er virkelig hårdt at sidde hele tiden med ham. Synes også amning er hyggeligt men ikke når det er konstant jeg skal sidde ned med ham. Håber ikke han skal bruge mange dage på det ...

Anmeld

17. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Hold ud

Hvis han er igang med at øge din mælkeproduktion så er det nogle hårde dage for jer begge 2. Ved mig plejer det at tage 2 dage hvor hun nærmest uafbrudt vil ammes. Liggende amning er rigtigt godt for mit barn, for så suger hun ikke så meget falsk luft med.

Anmeld

17. november 2011

MortilCilas

Det gjorde min søn også, og jeg lod ham sutte alt det han ville, jeg ønsked ikke at skulle give han mme, når mm er meget sundere. Og som en skrev, det for at øge mælkemængden. Og min lå bare og sutted mange gange,

Anmeld

17. november 2011

Levi&LilysMor

Cilas skriver:

Det gjorde min søn også, og jeg lod ham sutte alt det han ville, jeg ønsked ikke at skulle give han mme, når mm er meget sundere. Og som en skrev, det for at øge mælkemængden. Og min lå bare og sutted mange gange,

Er heller ikke selv særlig vild med at skulle give ham mme, gør det heller ikke før at det er virkelig slemt altså hvis han har suttet på mig og stadig skriger efter mad så bliver han nød til at få det...

Anmeld

17. november 2011

MortilCilas

LevisMor skriver:

Er heller ikke selv særlig vild med at skulle give ham mme, gør det heller ikke før at det er virkelig slemt altså hvis han har suttet på mig og stadig skriger efter mad så bliver han nød til at få det...

Det rigtigt nok Håber det hele går!

Anmeld

18. november 2011

Levi&LilysMor

Cilas skriver:

Det rigtigt nok Håber det hele går!

Tak Det håber jeg også

Anmeld

21. november 2011

Carslund

Min dreng var også sulten. Jeg suplerede med én gang mme i døgnet i den alder. Min Sp sagde at én gang mme i døgnet ikke ødelægger en mælkeproduktion (og det gjorde det heller ikke), men kan give mor et brake da de sover i ret lang tid bagefter, og en godt veludhvilet mor giver som regel god mælk.

Men snak med din SP om det.. Jeg kan simpelthen ikke huske hvor meget han fik, men det var ikke ret meget...

gør hvad der er rigtig for dig og din dreng.

pøj pøj!

Anmeld

22. november 2011

Fenja09

Har du tænkt over om du måske kan "erstatte" dit bryst med en sut i stedet? For det kan være at han er mæt når du har ammet ham, men nogle børn har bare et større suttebehov end andre.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.