Dåse/bland selv VS. Home made

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Laver i selv grød og mos fra bunden? eller køber i det færdig lavet ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.698 visninger
20 svar
0 synes godt om
16. november 2011

MelikkazMoar

Hvad er i mest til ?

det hurtige eller det hjemmelavede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Albert/Alberthe1

Jeg vil sige at begge dele er hurtigt.. den samme tid du tager om at tage ud og handle tager det at lave en god portion øllebrød+svaskemos eller æblegrød... Jeg laver altid en stor potion og gerne lidt forskelligt!! Fryser ned og tager op dagen for inden!! Laver ikke til mere end 10 dage!! Men synes det smager bedre og så indeholder det ikke alle de tilsætningsstoffer!! +Jeg servere ikke noget for min datter, som jeg ikke selv vil spise!!

knus camilla

Anmeld

16. november 2011

DitteMarie

Vi forsøgte med alverdens hjemmelavet lækkerier til junior i et par måneder, han nægtede at spise noget af det. En dag fik han købe grød hos en veninde, det slugte han med velbehag, siden stod den på købe grød og mos

Anmeld

16. november 2011

chael

MelikkazMoar skriver:

Hvad er i mest til ?

det hurtige eller det hjemmelavede?

Jeg laver grød og mos selv. I en snæver vending, køber jeg færdiglavet frugtmos.

Kunne ALDRIG i min vildeste fantasi drømme om at servere færdiglavet kartoffelmos eller spaghetti kødsovs osv. Det er simpelthen det mest klamme jeg længe har været med til.

Oh jo, var engang til baby shower, hvor vi skulle blindsmage baby mad og fy for den lede, fik det helt dårligt og kunne bare ikke få mig selv til at putte det i munden. Så skal mine unger ihvertfald heller ikke.

Laver og har altid lavet kartoffelmos/grøntsagsmos fra bunden. Hver dag!!!

Som skrevet, i en snæver vending, kan jeg købe frugtmos, det er trods alt ikke klamt

*Camilla

Anmeld

17. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Tillader mig at svare, selvom min datter er ovre det stadie. . Jeg lavede alt mod og grød selv, men i ny o næ købte jeg noget, hvis vi var på farten, og jeg ikke havde fået planlagt det ordentligt. Lavede altid kæmpe portioner og frøs det ned. Så skulle det ikke laves så tit, og jeg satser bestemt på at gøre det samme, når min søn kommer og skal til at have fast føde. Jeg bryder mig ikke om at servere de færdige produkter, da de er fulde af en hel masse ting, man (læs baby) ikke behøver eller har godt af.

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Mange betragter en som doven når man køber grød og mos færdig blandet/lavet... 

Man er altså ikke doven fordi man bruger den løsning... 

Jeg købte det færdig lavet til Julie dengang, prøvede også selv at lave noget mos... 

Med Lina tror jeg også det bliver det færdig lavet jeg køber... 

Anmeld

17. november 2011

MelikkazMoar

Mira0911 skriver:

Mange betragter en som doven når man køber grød og mos færdig blandet/lavet... 

Man er altså ikke doven fordi man bruger den løsning... 

Jeg købte det færdig lavet til Julie dengang, prøvede også selv at lave noget mos... 

Med Lina tror jeg også det bliver det færdig lavet jeg køber... 

den er jeg lidt med på den der..

jeg har det bedre med at købe det færdigt..  og det sq ikke fordi jeg er doven jeg gør det (som nogle tror) men simpelthen fordi jeg ikke magter det, magter ikke at lave det og magter skel ikke at skulle rode rundt efter det i fryseren.

så jeg har det bedst med købe..

( og selvfølgelig får hun da kartoffelmos og grøntmos og div. når vi andre spiser det til aften.. )

Anmeld

17. november 2011

Chris86

Stemte blankt, da jeg ikke liiige viste hvilken en

Her laver vi alt selv, dog har vi et par glas FRUGTmos i skabet (og KUN frugtmos)... Laver selv sveskemos, men sys ik jeg gider koge diverse frugter for at hun får lidt variation, så dem køber vi altså

Anmeld

21. november 2011

AA10

Jeg har stemt laver alt selv, har engang købt et glas og så smagte jeg selv på det inden jeg gav min datter det... ad siger jeg bare... ville aldrig byde hende det sorry

Anmeld

21. november 2011

MaleneJensen

Jeg laver Selv frugt mos til min pige hun vil ikke have det man køber, men grøden køber jeg for der vil kun hun have den man køber hehe Og så laver jeg selvfølgelig også kartoffelmos selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.