iih. kan ikke lide at være alene hjemme på det her tidspunkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

Mira0911

anetteb skriver:

Puuha. har set for mange gyser film
specielt paranormal activity.. duuuuumt.

Lille pigen ligger i sin vugge og sover, og havde sat babyalarmen ned til hende, fordi jeg forlod rummet, og så ville jeg jo kunne høre hvis hun vågnede og blev ked af det.
- Det er bare sååå spoogie når babyalarmen kommer med lyde, specielt når man har set insidious. puuha. ( Der ligger barnet og sover ovenpå, mens moderen har babyalarmen ved sig nedenunder, og igennem den kan hun høre en mand mumle, og ligepludselig råber han et eller andet og barnet begynder at græde. (( dæmontingen )) )

Jaaaaa, jeg er mærkelig! - men jeg hader at være alene hjemme når det er mørkt! skaaaaat. kom hjeeeem! NU!

puuuha.
HAHA

Du er bestemt ikke ene om dette! 

Jeg tør slet ikke at gå aftentur i mørke med hunden... Jeg er virkelig mørkeræd... 

Være alene hjemme om aften det hader jeg også... På Mandag skal jeg være alene hjemme til midnat.. Årh jeg glæder mig overhovedet ikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Anette&Sophia

delimus skriver:

Ha ha :-) Har altid været en bangebuks hvad sådan noget angår, så ser det absolut ikke, hverken alene eller sammen med manden. Kan have mareridt flere dage efter  

Men var lige ved at gå i fødsel for 10 min. siden, så bange blev jeg.

Var lige stuen rundt for at slukke lyset og da jeg går forbi terassedøren, så sidder naboens store hvide hund lige uden for døren og kigger ind på mig CHOK siger jeg bare!!!! Det var jeg ikke lige forberedt på  

Så nu sidder jeg lige foran computeren og får pulsen ned, inden jeg selv skal ud i mørket med mine hunde 

arrg hvor spoogie! jeg havde skidt i bukserne! haha

Anmeld

17. november 2011

Anette&Sophia

Mira0911 skriver:

Du er bestemt ikke ene om dette! 

Jeg tør slet ikke at gå aftentur i mørke med hunden... Jeg er virkelig mørkeræd... 

Være alene hjemme om aften det hader jeg også... På Mandag skal jeg være alene hjemme til midnat.. Årh jeg glæder mig overhovedet ikke... 

Det tør jeg dælme heller ikke. Vi har heldigvis en stor hund, så hun skal nok beskytte moar, men alligevel. - man vender sig nu om engang imellem for at se om der går en bagved. hehe.

godt du har baby.dk på mandag!

Anmeld

17. november 2011

Anette&Sophia

morethanperfect skriver:

Jeg kender det godt

Hehe. godt så

Anmeld

17. november 2011

Anette&Sophia

lulini skriver:

Kender det alt for godt!

Jeg har også set for mange - især efter at have set paranormal activity 3 for den ældste af drengene går altså i søvne, pænt skræmmende når man sidder i stuen og der er mørkt i gangen og så han går forbi derude som sådan en hvid ting 

puuha. gad helt vildt godt se 3eren, for synes filmene er gode, men på den anden side, jeg kommer så meget til at fortryde det når jeg skal op om natten!

Og mega skummelt med den ældste. puuuha. synes det er så spoogie når folk går i søvne.

Anmeld

17. november 2011

lulini

anetteb skriver:

puuha. gad helt vildt godt se 3eren, for synes filmene er gode, men på den anden side, jeg kommer så meget til at fortryde det når jeg skal op om natten!

Og mega skummelt med den ældste. puuuha. synes det er så spoogie når folk går i søvne.

Den kan klart anbefales, den er - i følge mig, den af dem der er mest skræmmende, to eren grinte jeg mig igennem og 3eren nev jeg mig igennem :i

Anmeld

17. november 2011

Anette&Sophia

lulini skriver:

Den kan klart anbefales, den er - i følge mig, den af dem der er mest skræmmende, to eren grinte jeg mig igennem og 3eren nev jeg mig igennem :i

iih. puha. det tør jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.