iih. kan ikke lide at være alene hjemme på det her tidspunkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.077 visninger
16 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Anette&Sophia

Puuha. har set for mange gyser film
specielt paranormal activity.. duuuuumt.

Lille pigen ligger i sin vugge og sover, og havde sat babyalarmen ned til hende, fordi jeg forlod rummet, og så ville jeg jo kunne høre hvis hun vågnede og blev ked af det.
- Det er bare sååå spoogie når babyalarmen kommer med lyde, specielt når man har set insidious. puuha. ( Der ligger barnet og sover ovenpå, mens moderen har babyalarmen ved sig nedenunder, og igennem den kan hun høre en mand mumle, og ligepludselig råber han et eller andet og barnet begynder at græde. (( dæmontingen )) )

Jaaaaa, jeg er mærkelig! - men jeg hader at være alene hjemme når det er mørkt! skaaaaat. kom hjeeeem! NU!

puuuha.
HAHA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Muhmi

anetteb skriver:

Lille pigen ligger i sin vugge og sover, og havde sat babyalarmen ned til hende, fordi jeg forlod rummet, og så ville jeg jo kunne høre hvis hun vågnede og blev ked af det.
- Det er bare sååå spoogie når babyalarmen kommer med lyde, specielt når man har set insidious. puuha. ( Der ligger barnet og sover ovenpå, mens moderen har babyalarmen ved sig nedenunder, og igennem den kan hun høre en mand mumle, og ligepludselig råber han et eller andet og barnet begynder at græde. (( dæmontingen )) )

Jaaaaa, jeg er mærkelig! - men jeg hader at være alene hjemme når det er mørkt! skaaaaat. kom hjeeeem! NU!

puuuha.
HAHA

Haha! Kender det godt...

Vi må lade være med at se alt det bavl

Anmeld

16. november 2011

morethanperfect

anetteb skriver:

puuuha.
HAHA

Åhh sådan har jeg det også !
Derfor , lader jeg alle døre stå åbne op til Oscar så er jeg fri for babyalarmen  

Anmeld

16. november 2011

minimig

Jeg kender det alt for godt! Så jeg sender lige et kram gennem mørket og håber din mand snart kommer hjem

Anmeld

16. november 2011

Anette&Sophia

Muhmi skriver:

Haha! Kender det godt...

Vi må lade være med at se alt det bavl

Lige præcis!
så den første paranormal activity film midt i min graviditet, og man render jo ligesom på toilet 117 gange om natten, ( og vores ligger selvfølgelig i den anden ende af huset ) - hvor fedt var det lige?

Anmeld

16. november 2011

Anette&Sophia

morethanperfect skriver:

Åhh sådan har jeg det også !
Derfor , lader jeg alle døre stå åbne op til Oscar så er jeg fri for babyalarmen  

Du siger noget!
Det kunne jeg dog ikke lige i dette tilfælde ( var ude og ryge &nbsp - jaaa. i know. det er duuumt  hihi

Anmeld

16. november 2011

Anette&Sophia

krejl skriver:

Jeg kender det alt for godt! Så jeg sender lige et kram gennem mørket og håber din mand snart kommer hjem

kram modtaget!

har skrevet til min kære mand at han godt måtte lette rumpen for jeg var bange. HAHA!
sagde endda til ham inden at han kørte at nu skulle han ikke komme hjem kl lort ( ikke for at være madam skrap, men kender ham og hans rally møder, og vi skal tidligt op imorgen :p )
og han sagde "nej da skat." - ja det er godt børge, jeg kender dig, du skal jo snakke i 100 år om alle de dumme biler ;P

Anmeld

16. november 2011

delimus

anetteb skriver:

puuuha.
HAHA

Ha ha :-) Har altid været en bangebuks hvad sådan noget angår, så ser det absolut ikke, hverken alene eller sammen med manden. Kan have mareridt flere dage efter  

Men var lige ved at gå i fødsel for 10 min. siden, så bange blev jeg.

Var lige stuen rundt for at slukke lyset og da jeg går forbi terassedøren, så sidder naboens store hvide hund lige uden for døren og kigger ind på mig CHOK siger jeg bare!!!! Det var jeg ikke lige forberedt på  

Så nu sidder jeg lige foran computeren og får pulsen ned, inden jeg selv skal ud i mørket med mine hunde 

Anmeld

16. november 2011

morethanperfect

anetteb skriver:

Du siger noget!
Det kunne jeg dog ikke lige i dette tilfælde ( var ude og ryge &nbsp - jaaa. i know. det er duuumt  hihi

Jeg kender det godt

Anmeld

17. november 2011

lulini

Kender det alt for godt!

Jeg har også set for mange - især efter at have set paranormal activity 3 for den ældste af drengene går altså i søvne, pænt skræmmende når man sidder i stuen og der er mørkt i gangen og så han går forbi derude som sådan en hvid ting 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.