anetteb skriver:
Puuha. har set for mange gyser film
specielt paranormal activity.. duuuuumt.
Lille pigen ligger i sin vugge og sover, og havde sat babyalarmen ned til hende, fordi jeg forlod rummet, og så ville jeg jo kunne høre hvis hun vågnede og blev ked af det.
- Det er bare sååå spoogie når babyalarmen kommer med lyde, specielt når man har set insidious. puuha. ( Der ligger barnet og sover ovenpå, mens moderen har babyalarmen ved sig nedenunder, og igennem den kan hun høre en mand mumle, og ligepludselig råber han et eller andet og barnet begynder at græde. (( dæmontingen )) )
Jaaaaa, jeg er mærkelig! - men jeg hader at være alene hjemme når det er mørkt! skaaaaat. kom hjeeeem! NU!
puuuha.
HAHA 
Ha ha :-) Har altid været en bangebuks hvad sådan noget angår, så ser det absolut ikke, hverken alene eller sammen med manden. Kan have mareridt flere dage efter
Men var lige ved at gå i fødsel for 10 min. siden, så bange blev jeg.
Var lige stuen rundt for at slukke lyset og da jeg går forbi terassedøren, så sidder naboens store hvide hund lige uden for døren og kigger ind på mig CHOK siger jeg bare!!!! Det var jeg ikke lige forberedt på
Så nu sidder jeg lige foran computeren og får pulsen ned, inden jeg selv skal ud i mørket med mine hunde 
Anmeld