Hvornår gjorde I det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

merichs

HopinWishin skriver:

Hvornår fortalte I egentlig jeres familie/venner etc. at I var gravide?... Ventede I de 12 lange uger.... ?? =)

Vi fortalte det først efter vi havde været til NF  Men nøøøøøj det var svært at holde mund (og skjule) til sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

chael

HopinWishin skriver:

Hvornår fortalte I egentlig jeres familie/venner etc. at I var gravide?... Ventede I de 12 lange uger.... ?? =)

1. gang, efter første lægebesøg, ved 8.uge.

2.gang, kunna manden ikke holde kæft. Han skulle ud og spille fodbold kamp med gutterne og så røg det ud af ham, fordt han var så stolt.

Blev temlig sur, da jeg jo gerne lige selv ville vænne mig til tanken og jeg skulle jo ned senere og se de kampe, så alle kom og ønskede mig til lykke, uden jeg vidste han havde sagt det, Plus jeg jo også gerne ville have ventet de 8 uger, med at fortælle det til min egen familie.

Så måtte jo sige det til familien samme dag, da de jo ikke skulle have det afvide af andre veje.

3. gang, omkring 7. uge.

*Camilla

Anmeld

16. november 2011

MortilCilas

Den tætteste familie fik det af vide, da vi havde fundet ud af det, og det var bekræftet ved lægen, så har været omkring 8+ uger henne. Resten først efter NF.

Anmeld

16. november 2011

Dinsen

Fortalte det til min bedste veninde i uge 9 tror jeg... og så selv om det var svært rigtig svært ville vi se hvor længe vi ku holde det hemmelig, så i uge 15 gættede mine forældre det og i uge 17 svigerforældre.. og vennerne er kommet lidt efter lidt!! :-)

Anmeld

16. november 2011

morethanperfect

HopinWishin skriver:

Øhh .. Min bedste veninde fik det af vide allerede lige da jeg havde testet og der var jeg 4+ noget .. Men vi fortæller jo også hinanden aalt ..
De andre fik det af vide da jeg var 6+4 , eftersom jeg holdte fødselsdag og løb på toilettet hele tiden  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.