Hvornår gjorde I det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. november 2011

HopinWishin

Hvornår fortalte I egentlig jeres familie/venner etc. at I var gravide?... Ventede I de 12 lange uger.... ?? =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

camillakrath

HopinWishin skriver:

Hvornår fortalte I egentlig jeres familie/venner etc. at I var gravide?... Ventede I de 12 lange uger.... ?? =)

niksen. Eller - vi fortalte vores familie det i 7+. Jeg havde det simpelthen så skidt at vi var nød til at forklare dem det.

Anmeld

16. november 2011

Fru Aagaard

Nogle veninder vidste det fra dag et - altså efter manden og jeg lige havde jublet over de to streger...

Min familie efter et par dage, har et meget tæt forhold med mine forældre og søstre.. Mandens familie i uge 8..

Resten af vennerne i uge 11... Det kom også an på hvornår vi lige så folk, vil jo helst fortælle det ansigt til ansigt

Vi kunne ikke vente til efter de 12 uger, og vi havde været til et par scanninger der viste en livlig lille spire - så vi var ikke bange for at der var noget galt

Vi fortalte det som vi følte for det

Knus Karina i uge 31 med lillepigen

Anmeld

16. november 2011

GitteC78

Ved første barn fortalte vi familien om det, da jeg var ca 7-8 uger, der opdagede jeg først at jeg var gravid. De tætteste veninder fik det også af vide der omkring...

Denne gang fortalte vi vores forældre og søskene om det, da jeg var 5-6 uger henne, resten familie og venner fik det først af vide i uge 10.

Synes det er svært at holde det hemmeligt

Anmeld

16. november 2011

lycly

HopinWishin skriver:

Vores forældre og vores nærmeste venner fik det at vide før de 12 uger. Men vores arbejdsplads og yderligere vennekreds, fik det først af vide da vi var ude af "risiko zonen"

Anmeld

16. november 2011

Clisolka

HopinWishin skriver:

Første gang fortalte vi det til alle og enhver - for kæresten kunne ikke tie stille  Graviditeten resulterede i en MA. Her da jeg blev gravid sidste år ventede vi til efter NF, og så kunne det heller ikke skjules mere 

Anmeld

16. november 2011

baby012

15. uge  

undtagen mine forældre og bette søster, de fik det a vide med det samme jeg havde en posetiv test, eller, min mor og søster gjorde, min far måtte vente til uge 10  

Anmeld

16. november 2011

LR85

fortalte det med det samme til de nærmeste. Ved ikke hvorfor man skulle vente

Anmeld

16. november 2011

Sitrani

HopinWishin skriver:

Nope Jeg var ca. 6 uger henne, da vi fortalte det til de kommende bedsteforældre.... Vi kunne bare ikke lade være... og gik selvfølgelig ud fra, at bebsen blev derinde...

Anmeld

16. november 2011

Maja_4000

Mine forældre fik det afvide da jeg var 8+ .. Men kun fordi de var ved at købe en rejse hvor vi skulle med - Og jeg ville ikke kunne flyve på det tidspunkt

Og så havde jeg én veninde som fik det afvide næsten med det samme .. Alle andre måtte vente til efter de 12 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.