Parfume

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

morethanperfect

Ikke før de ved hvad der er i og kan læse hvor usundt det egentlig er
Ej , når de blir teenagere syns jeg selvf. det er okay
Men det kan jo være jeg skifter mening , nu har jeg jo kun en søn  på 1 år  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Maria-s

Når de begynder at lugte af sved? Tror jeg jeg var omkring de 12 da jeg fik lov at bruge deo???? Kan ski ikke helt huske det  (og NEJ jeg er IKKE gammel, bare glemsom )

Jeg synes det er ok fx. hvis jeg havde en pige og hun en gang imellem (som ikke særlig tit) fik lov til at få et enkelt pift på, DERHJEMME. Mine forældre har naboer med børn ikke så gamle og deres datter var SÅ fasineret over en dag jeg tog parfume på (hun var vel lige under 5 år?) og da hun så fik et enkelt pift på blusen, STRÅLEDE hun løs og følte sig helt specielt fordi hun havde noget sammen med mig Forstår i??

Ja parfume er ikke sundt, men ved sjældne lejligheder synes jeg det er ok at gøre det alligevel ved mindre børn/ piger 

Anmeld

17. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Når min datter (2 år) ser mig spraye deo på, vil hun også, og så sætter jeg den under hendes arme og siger selv pssst pssst, og det synes hun er dejligt. Hun ved jo ikke, der ikke kommer noget ud, og sådan har jeg tænkt mig at fortsætte. At bruge det rigtigt hører sig i min verden ikke til, før man har et reelt behov

Anmeld

17. november 2011

Mira0911

Her kommer det i brug når pubertetsalderen melder sig... 

Anmeld

17. november 2011

Gittemor09

nathja skriver:

min datter på snart 3har siden hun så mor tage pist-pist på spurgt om hun også måtte få på og det må hun da, bare ikke på hendes hud endnu så jeg sagde til hende at hun måtte for det på numsen (altså udenpå ble og tøj)  det er for hende helt fint, så når mor tager på stikker hun numsen frem og spørge om hun må få pist-pist på numsen.. ser vældig sjovt ud 

tak for svar

hvor sjovt at hun vender numsen til hver gang

min datter får meget sjældent et pift på under armen, men det er også udenpå tøjet, og det er jo ikke hver dag

Anmeld

17. november 2011

Gittemor09

morethanperfect skriver:

Ikke før de ved hvad der er i og kan læse hvor usundt det egentlig er
Ej , når de blir teenagere syns jeg selvf. det er okay
Men det kan jo være jeg skifter mening , nu har jeg jo kun en søn  på 1 år  

tak for svar

man ved aldrig hvornår man skifter mening

Anmeld

17. november 2011

Gittemor09

Maria-s skriver:

Når de begynder at lugte af sved? Tror jeg jeg var omkring de 12 da jeg fik lov at bruge deo???? Kan ski ikke helt huske det  (og NEJ jeg er IKKE gammel, bare glemsom )

Jeg synes det er ok fx. hvis jeg havde en pige og hun en gang imellem (som ikke særlig tit) fik lov til at få et enkelt pift på, DERHJEMME. Mine forældre har naboer med børn ikke så gamle og deres datter var SÅ fasineret over en dag jeg tog parfume på (hun var vel lige under 5 år?) og da hun så fik et enkelt pift på blusen, STRÅLEDE hun løs og følte sig helt specielt fordi hun havde noget sammen med mig Forstår i??

Ja parfume er ikke sundt, men ved sjældne lejligheder synes jeg det er ok at gøre det alligevel ved mindre børn/ piger 

tak for svar

sikke en sød lille historie.. utroligt så små ting kan gøre så stor glæde

Anmeld

17. november 2011

Gittemor09

PT skriver:

Når min datter (2 år) ser mig spraye deo på, vil hun også, og så sætter jeg den under hendes arme og siger selv pssst pssst, og det synes hun er dejligt. Hun ved jo ikke, der ikke kommer noget ud, og sådan har jeg tænkt mig at fortsætte. At bruge det rigtigt hører sig i min verden ikke til, før man har et reelt behov

tak for svar

ja, det gør jeg også de fleste af gangene... men meget sjældent kommer der rigtig på.... tager det nu ikke så tungt....

Anmeld

17. november 2011

Gittemor09

Mira0911 skriver:

Her kommer det i brug når pubertetsalderen melder sig... 

tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.