Parfume

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Gittemor09

Hvor gamle synes i jeres børn skulle være før de kunne få parfume på?? 

her snakker vi ikke en hel dåse af gangen. men måske et sprøjt under hver arm??

kunne være sjovt at se de forskellige meninger...

her spørger min datter tit om hun også må få på... (hun er lidt over 2 år) og ærlig talt kan jeg ikke se problemet i at hun får et lille sprøjt under armen, og det redder resten af hendes dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

henh01

min datter er 7 år og har fået sin første deo af mormor. Jeg synes dog stadig det er for tidligt og det er MEGET sjældent hun får lov til at få noget på i skole osv.

Anmeld

16. november 2011

Gittemor09

henh01 skriver:

min datter er 7 år og har fået sin første deo af mormor. Jeg synes dog stadig det er for tidligt og det er MEGET sjældent hun får lov til at få noget på i skole osv.

tusind tak for dit svar  

synes det er dejligt med lidt forskellige meninger....

Anmeld

16. november 2011

Kloster

Vores drenge har været 10 år, da de fik deres første roll on deo - uden parfume. De stores drenge er 12 og 13 år nu og bruger deo som deres far. Ham på 7 år, bruger ikke deo.

I mine øjne hører parfume og deo den voksne verden til. Også kan jeg ikke se fornuften i at jeg bruger Nerutral og Derma i det ene og andet vaskepulver, rengøringsmiddel, opvasketabs, skyllemiddel, håndsæbe osv osv pga parfume og parabener, hvis jeg så synes det var okay, at give dem parfume på i "leg". Deo er til for ikke at lugte af sved. Og her virker de parfumefrie deo'er desværre ikke.

Nok noget andet, når man har ene drenge... De får heller ikke after shave på pga far tager det på...

Anmeld

16. november 2011

baby012

når de får problemer med lugten af sved ?  

altså når hormonerne i kroppen bivirker at det lugter .. men deo med parfume i, syns jeg godt kan vente til de er 13 - 15 måtte ikke selv bruge parfume før jeg var 14, og hvorfor skulle jeg egentlig også det, man kan jo få så meget godt imod lugt som ikke er parfumeret  

Anmeld

16. november 2011

Gittemor09

Kloster skriver:

Vores drenge har været 10 år, da de fik deres første roll on deo - uden parfume. De stores drenge er 12 og 13 år nu og bruger deo som deres far. Ham på 7 år, bruger ikke deo.

I mine øjne hører parfume og deo den voksne verden til. Også kan jeg ikke se fornuften i at jeg bruger Nerutral og Derma i det ene og andet vaskepulver, rengøringsmiddel, opvasketabs, skyllemiddel, håndsæbe osv osv pga parfume og parabener, hvis jeg så synes det var okay, at give dem parfume på i "leg". Deo er til for ikke at lugte af sved. Og her virker de parfumefrie deo'er desværre ikke.

Nok noget andet, når man har ene drenge... De får heller ikke after shave på pga far tager det på...

tak for svar

Anmeld

16. november 2011

Gittemor09

gravid20 skriver:

når de får problemer med lugten af sved ?  

altså når hormonerne i kroppen bivirker at det lugter .. men deo med parfume i, syns jeg godt kan vente til de er 13 - 15 måtte ikke selv bruge parfume før jeg var 14, og hvorfor skulle jeg egentlig også det, man kan jo få så meget godt imod lugt som ikke er parfumeret  

tak for svar

Anmeld

16. november 2011

.....

Når jeg får børn, hedder det når de kommer i pubertets alderen, ikke før.. Det er en "voksen" ting, og kan ikke se hvorfor at børn skal gå med det, heller ikke for sjov

Anmeld

16. november 2011

Gittemor09

Strawberry skriver:

Når jeg får børn, hedder det når de kommer i pubertets alderen, ikke før.. Det er en "voksen" ting, og kan ikke se hvorfor at børn skal gå med det, heller ikke for sjov

tak for svar

Anmeld

16. november 2011

nathja

min datter på snart 3har siden hun så mor tage pist-pist på spurgt om hun også måtte få på og det må hun da, bare ikke på hendes hud endnu så jeg sagde til hende at hun måtte for det på numsen (altså udenpå ble og tøj)  det er for hende helt fint, så når mor tager på stikker hun numsen frem og spørge om hun må få pist-pist på numsen.. ser vældig sjovt ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.