Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lulini skriver: Det kan jeg så ikke se når jeg ikke er venner med hende men er der så slet ingen tvivl om at hun er fake?
Det kan jeg så ikke se når jeg ikke er venner med hende men er der så slet ingen tvivl om at hun er fake?
Jeg er mere overbevist nu, efter jeg har set det samme billede i en artikel...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Jeg er mere overbevist nu, efter jeg har set det samme billede i en artikel...
Hvis personen har fundet det i en artikel er hun mere end bare almindelig dum - synes det er dybt åndsvagt sådan noget med at fake!
Mira0911 skriver: Jeg er blevet ansøgt af en Klara på facebook... Denne person har ikke gjort sin profil ret meget hemmelig... Man kan gå ind på væggen og se forskellige beskeder... Pigen skriver at hun venter sig og har termin til April og søger veninder.. Hun skriver at hun har lavet denne profil til unge mødre og min alder... Hvordan VED hun jeg er nybagt mor?? En skriver derinde at det er en faker profil!?!?! Billedet er vidst også snuppet fra et andet sted - Vidst ikke hendes eget... Hmm.... Bum bum.... Her er et link til profilen... https://www.facebook.com/profile.php?id=100003148793483&sk=wall
Jeg er blevet ansøgt af en Klara på facebook... Denne person har ikke gjort sin profil ret meget hemmelig...
Man kan gå ind på væggen og se forskellige beskeder... Pigen skriver at hun venter sig og har termin til April og søger veninder.. Hun skriver at hun har lavet denne profil til unge mødre og min alder...
Hvordan VED hun jeg er nybagt mor??
En skriver derinde at det er en faker profil!?!?! Billedet er vidst også snuppet fra et andet sted - Vidst ikke hendes eget...
Hmm.... Bum bum....
Her er et link til profilen...
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003148793483&sk=wall
Hun er faker .. Bor i svendborg og ingen hedder det der ..
Så er hun da også for dum... Skal man snyde, så gør det ordenligt.
morethanperfect skriver: Hun er faker .. Bor i svendborg og ingen hedder det der ..
Oki... Hun skriver hun bor i odense...
lulini skriver: Hvis personen har fundet det i en artikel er hun mere end bare almindelig dum - synes det er dybt åndsvagt sådan noget med at fake!
sjovt, skrev lige det samme
Kofoed. skriver: sjovt, skrev lige det samme
Hvor sjovt
Mira0911 skriver: Oki... Hun skriver hun bor i odense...
Under bopæl står der svendborg .. Hmm ..
morethanperfect skriver: Under bopæl står der svendborg .. Hmm ..
Vi er flere derinde der kommet frem til at det er fake...
Mira0911 skriver: Vi er flere derinde der kommet frem til at det er fake...
Jeg fatter ikke sådan noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128