Andre der er blevet ansøgt af denne på facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
44 svar
0 synes godt om
16. november 2011

Mira0911

Jeg er blevet ansøgt af en Klara på facebook... Denne person har ikke gjort sin profil ret meget hemmelig... 

Man kan gå ind på væggen og se forskellige beskeder... Pigen skriver at hun venter sig og har termin til April og søger veninder.. Hun skriver at hun har lavet denne profil til unge mødre og min alder... 

Hvordan VED hun jeg er nybagt mor?? 

En skriver derinde at det er en faker profil!?!?! Billedet er vidst også snuppet fra et andet sted - Vidst ikke hendes eget... 

Hmm.... Bum bum.... 

Her er et link til profilen... 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100003148793483&sk=wall

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

lulini

Mira0911 skriver:

Jeg er blevet ansøgt af en Klara på facebook... Denne person har ikke gjort sin profil ret meget hemmelig... 

Man kan gå ind på væggen og se forskellige beskeder... Pigen skriver at hun venter sig og har termin til April og søger veninder.. Hun skriver at hun har lavet denne profil til unge mødre og min alder... 

Hvordan VED hun jeg er nybagt mor?? 

En skriver derinde at det er en faker profil!?!?! Billedet er vidst også snuppet fra et andet sted - Vidst ikke hendes eget... 

Hmm.... Bum bum.... 

Her er et link til profilen... 

https://www.facebook.com/profile.php?id=100003148793483&sk=wall

Jeg er ikke, men var lige inde og kigge og hun skrive i sin status hun hedder klre - er godt med på at det med det første a er en tastefejl, men hvor kommer E lige ind i billedet? - og så er hun jo "fra Odense" både nuværende og hjemby står til Svendborg 

Anmeld

16. november 2011

Maja88

men hvor ved hende den anden fra hun er fake

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

lulini skriver:

Jeg er ikke, men var lige inde og kigge og hun skrive i sin status hun hedder klre - er godt med på at det med det første a er en tastefejl, men hvor kommer E lige ind i billedet? - og så er hun jo "fra Odense" både nuværende og hjemby står til Svendborg 

Ja der noget mystisk over den profil.... 

Hun svare slet ikke på noget som helst... 

Jeg skrev en privat besked til hende hvor jeg spurgte hvor vi kendte hinanden fra - Ingen respons... 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Maja88 skriver:

men hvor ved hende den anden fra hun er fake

Jeg ved slet ikke hvorfra hende den anden ved at hun er fake... !?

Anmeld

16. november 2011

Janni.

Jeg kan se 1 herinde fra der er ven med hende, eller også har de begge et barn som ligner hinanden. Altså samme billede osv. Jeg ber hende lige om at tjekke denne tråd. 

Det kan være hun kan give dig nogen svar. 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Jeg kan se 1 herinde fra der er ven med hende, eller også har de begge et barn som ligner hinanden. Altså samme billede osv. Jeg ber hende lige om at tjekke denne tråd. 

Det kan være hun kan give dig nogen svar. 

Okey.... 

Ja det må du da meget gerne... 

Anmeld

16. november 2011

lulini

Mira0911 skriver:

Ja der noget mystisk over den profil.... 

Hun svare slet ikke på noget som helst... 

Jeg skrev en privat besked til hende hvor jeg spurgte hvor vi kendte hinanden fra - Ingen respons... 

underligt 

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

lulini skriver:

underligt 

Ja... Sidder lige nu og kommentere på et opslag derinde... 

Der er en som har fundet billedet Klara har snuppet fra en side... hmm... 

Anmeld

16. november 2011

lulini

Mira0911 skriver:

Ja... Sidder lige nu og kommentere på et opslag derinde... 

Der er en som har fundet billedet Klara har snuppet fra en side... hmm... 

Det kan jeg så ikke se når jeg ikke er venner med hende  men er der så slet ingen tvivl om at hun er fake? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.