Er i tvivl - barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2011

JJH

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jamen så kan jeg sørme også godt forstå i har valgt om. 

Vi skal nok bruge bus og s-tog en del. Og så orker jeg ikke en kæmpe karet. Er selv lille, så det skal ikke være for overvældende. 

Så havde jeg helt sikkert også holdt mig til combivognen. syntes den er vildt smart, men ikk hvis jeg alligevel går ud og køber en ekstra barnevogn om 1½ år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

JJH skriver:

Så havde jeg helt sikkert også holdt mig til combivognen. syntes den er vildt smart, men ikk hvis jeg alligevel går ud og køber en ekstra barnevogn om 1½ år.

Nej. Altså sovevogn køber vi kun hvis vi skulle ende i hus. Og det tror jeg ikke. Så kan det være vi skal købe en til vuggestuen, men så bliver det bare en billig brugt en. Så synes jeg ikke det er så slemt.

Men ja, man skal helt sikkert tænke sig om og købe det som passer til ens behov. 

Anmeld

17. november 2011

babymus77

JJH skriver:

en emmaljunga?

Jeps... Det er klart også sådan en jeg skal have næste gang;-)

Anmeld

17. november 2011

JJH

babymus77 skriver:

Jeps... Det er klart også sådan en jeg skal have næste gang;-)

tror også det bliver sådan en jeg vælger, men nu må vi se.

Anmeld

17. november 2011

Skønne Jønne

Altså vi venter spændt på at tage vores i brug til januar

og som en anden skrev, så skal man jo sørge for at indstille det rigtigt, men også lade være med at sætte tunge ting i vognen (eller søskendesøde) for når kassen ikke er fuldt understøttet så er det jo klart at den ikke kan holde til tunge børn eller masser af indkøbsvarer i enden af kassen

Og jeg tror altså godt at man kan lave noget smart ved den indkøbskur hvis man har en handymand.. Det satser jeg da lidt på at svigerfar skal - hvis vi synes netkurven bliver træls

Anmeld

18. november 2011

JJH

Skønne Jønne skriver:

Altså vi venter spændt på at tage vores i brug til januar

og som en anden skrev, så skal man jo sørge for at indstille det rigtigt, men også lade være med at sætte tunge ting i vognen (eller søskendesøde) for når kassen ikke er fuldt understøttet så er det jo klart at den ikke kan holde til tunge børn eller masser af indkøbsvarer i enden af kassen

Og jeg tror altså godt at man kan lave noget smart ved den indkøbskur hvis man har en handymand.. Det satser jeg da lidt på at svigerfar skal - hvis vi synes netkurven bliver træls

nå ja det kunne da være man selv kunne designe en anden kurv under. det må lige være et job for manden.

Anmeld

18. november 2011

Pigent

JJH skriver:

Jeg er brændt varm på emmaljunga big star Uniq, men har læst den er for blød i affjedringen, har nogen oplevet dette? eller det modsatte? tænker på nogen der har haft 2-3 årige i vognen.

Jeg har også hørt at stellet bliver rettet op på mange af dem og akslerne knækker???

er der nogen der har erfaringer med denne vogn, gode som dårlige.?

Jeg har været i praktik i en dagpleje hvor der var en der havde en Emmaljunga på almindeligt stel og det virkede meget løst. 
Jeg synes tit man ser Emmaljunga der hænger.

Så jeg er ikke til Emmaljunga  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.