Er i tvivl - barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

babymus77

Jeg havde en til min søn som er ti nu;-) ved dog ikke hvad den hed mere kan jeg ikke huske!! Min søns faster købte den til hendes søn da jeg var færdig med den, og hun har brugt den til to børn:-) og har den endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Jeia

JJH skriver:

Hvordan med standard stel, har det nemt ved at ruste?

Min veninde har standard stel, de fik skiftet hjul og bremser inden for det første år pga rust Garantien dækkede det heldigvis. Nu da vognen er 3 år er der igen kommet rust på hjulene. De nye bremser de fik, var ikke fra emmaljunga, de er ikke begyndt at ruste. Hun har altid passet rigtig godt på sin vogn, og den er blevet opbevaret i et opvarmet rum.

Anmeld

16. november 2011

132319

Jeg havde uniq stellet og syntes det var mega elendigt at køre med.

ALT for stift i affjedringen, tung og så har det sådan en irriterende pind i midten af varekurven 

Jeg solgte den efter 4 måneder, da jeg ikke kunne holde ud at gå med den.

Derefter købte jeg en brugt med det originale stel og den var jeg vildt glad for og kan varmt anbefale den. Hvis man husker at indstille den rigtigt, begynder den ikke at hænge 

Anmeld

16. november 2011

JJH

132319 skriver:

Hvis man husker at indstille den rigtigt, begynder den ikke at hænge 

aha... det er der problemet ligger med de kommer til at hænge. tak for info.

Anmeld

16. november 2011

JJH

delimus skriver:

Jeps eller ned i babysam eller noget, der står de jo linet op, lige til at rive i  Man må jo godt kigge, prøve og spørge uden at købe en :-)

Men de er jo også sprit nye i babysam, og uden de skavanker de risikerer at få med tiden.

Anmeld

16. november 2011

mil-ka

Jeg havde begge to barnevogne, Supreme og Uniq.. Og jeg hader den med uniq stellet, der burger jeg nu. Den knirker, trækker til venstre, det er meget hårdt at klappe den sammen, og kan ikke have store indkøbsposer i varekurven pga. pinden. Jeg købte den kun pga. alu stel (som ikke ruster), fordi  har erfaring med almindelig stel at den ruster. Men hvis man passer på den, og lade ikke udenfor da den er ikke i brug, så man kan undgå det. Desuden har jeg kun gode oplevelse med almendlig stellet og ville meget gerne have den igen..

Jeg har en i min mødregruppe som har også barnevogn med Uniq stellet (købt som ny og burger den i 3 måneder) og den var allerede 3 gange i servisen..

Anmeld

17. november 2011

MissTas

JJH skriver:

Hvordan med standard stel, har det nemt ved at ruste?

Min bror har brugt hans i 2 år nu og der er ingen rust på .. så det vil jeg ikke tro.. man skal bare huske at vedligeholde den ved at tørre den af en gang imellem og smøre errene i hjulene

Anmeld

17. november 2011

chael

JJH skriver:

Jeg er brændt varm på emmaljunga big star Uniq, men har læst den er for blød i affjedringen, har nogen oplevet dette? eller det modsatte? tænker på nogen der har haft 2-3 årige i vognen.

Jeg har også hørt at stellet bliver rettet op på mange af dem og akslerne knækker???

er der nogen der har erfaringer med denne vogn, gode som dårlige.?

Har haft en Big Star suprême. Ikke lige på Uniq stel, men det almindelige.

Og ja, efter 2 børn, var den temlig slap i koderne. Og vi valgte derfor en Odder. Den kunne sagtens have gået til vores 3. Barn, men den var sgu slidt. I min øjne. Mange i familien syntes jeg var sippet. Måske er jeg det og måske brugte jeg det som undskyldning, for at få min drømme Odder

Men tag ned i forretningen og prøv den. Gå en lille tur med den nede i forretningen. Og få en fornemmelse af den, hvordan den er osv. Emmaljunga laver pisse flotte vogne, men jeg måtte bare have mig Odder

*Camilla

Anmeld

17. november 2011

chael

Jeia skriver:

Min veninde har standard stel, de fik skiftet hjul og bremser inden for det første år pga rust Garantien dækkede det heldigvis. Nu da vognen er 3 år er der igen kommet rust på hjulene. De nye bremser de fik, var ikke fra emmaljunga, de er ikke begyndt at ruste. Hun har altid passet rigtig godt på sin vogn, og den er blevet opbevaret i et opvarmet rum.

Min gamle emmaljunga er snart 6 år. Og der er ikke skyggen af rust. Så noget må have gjort der er kommet rust

*Camilla

Anmeld

17. november 2011

Lilje82

Vores emmaljunga er med stanard stel og den er vi rigtig glade for. Vi har brugt den i 10 måneder nu, og der er intet rust på den. Men den kommer også ind og stå, når den ikke bliver brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.