hmm ved ikke hvad jeg skal gøre lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Camillakn

Anonym skriver:

nej jeg kan ikke snakke med min far om det jeg har det ikke så godt med snakke om det men min far fordi at han ved godt at jeg ikke kan med hende og at jeg ikke vil miste ham og at jeg gerne vil have ham i mit liv men tror ikke han vil min onde sted mor er bare vigtiger and mig og den lille  men jeg er godt til at udtrykke mine fælser i gemmen et brev så det har jeg tænkt mig og skrive et til ham som han kan læse når han kommer hjem til min faster fordi at så kan min stedmor ikke læse det og det skal hun heller ikke men det har ALDRIG været så meget uvenskab i vores familie som der er nu hvor hun er kommet ind i familien vi er ellers en rigtigt stor famlile der holder sammen og støtter hinanden men jeg har bare fået nok nu og jeg kan ikke mere jeg vil bare have min egen lille familie til at gøre og det VÆRESTE er at min kærestes drenge kan  mærke på mig at jeg ikke har det godt lige nu

Lyder som en rigtig god ide med brevet

Din far elsker dig helt sikkert rigtig højt, man kan ikke elske noget højere end sit eget barn og det oplever du når du føder.. Men ja, jeg kender jo heller ikke din far. Men ja det er hårdt at miste. 

Det kan ikke undgås at børnene kan mærke der sker noget når det er noget så stort, det eneste du kan gøre er at tage en dag ad gangen og så acceptere at det er i orden at du ikke lige har overskud til det helt vilde, at det er i orden at du er ked af det. For hvis du oveni går og har det dårligt med at du er ked af det og at det går ud over drengene får du det bare endnu værre .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Lyder som en rigtig god ide med brevet

Din far elsker dig helt sikkert rigtig højt, man kan ikke elske noget højere end sit eget barn og det oplever du når du føder.. Men ja, jeg kender jo heller ikke din far. Men ja det er hårdt at miste. 

Det kan ikke undgås at børnene kan mærke der sker noget når det er noget så stort, det eneste du kan gøre er at tage en dag ad gangen og så acceptere at det er i orden at du ikke lige har overskud til det helt vilde, at det er i orden at du er ked af det. For hvis du oveni går og har det dårligt med at du er ked af det og at det går ud over drengene får du det bare endnu værre .. 

ja det er noget skidt at de kan mærke det men de har ikke spurgt ind til det endnu  men det kommer nok og jeg har det da dårligt med at jeg har valg dem fra der ikk har gjort mig noget men nej jeg kan ikke overskue det mere nu  jeg vil bare gerne have fred nu

Anmeld

16. november 2011

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Lige præcis. Op med humøret ved at det er svært. Men du er nød til det. Det er ikke godt for bebs at du er så ked. Pas på dig selv og så kommer din far nok tilbage en dag. Hvornår er jo uvidst men det er hans valg husk det.

ja det vil jeg også nu og nej den lille kan bestemt ikke lig det det kan jeg godt mærke inde i maven  og det er også derfor jeg har sagt fra nu og ja min far kommer tilbage en dag men hvornår ved jeg ikke han har ikke fået mit nye nummer fordi at min stedmor roder i alle hans ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.