hej alle sammen
jeg vil lige starte med at skrive øv øv er forvirret
i den sidste 1½månde har der ikke været andet end blade omkring mig min sted mor er hele problemet i det hele her..
det starter med at hun tager noget piller som gør hun ikke ved hvad hun siger eller gør hun er (pillenakomand) og nu har hun fået min far med på den også men hun fladt ude på wc en dag og hun kom på sygehuset og alle spurgte om min far hade banket hende og det har han ikke.. men nu har hun fundet ud af at hun får opmærksomhed og omsog omkring og det har fået hende til at sige at det har han og min far siger stadig nej til det.. hun har sagt mange gange til min far at hun vil skilles men når det kommer til stykket til hun ikke og det vil han jo heller ikke. men hun har fået min far til at sige til mig og hele min familie at han har slået hende og det har han ikke.. og hende og mig er blevet mega uvenner fordi at jeg ikke vil tror på at min far har gjort det.. og hele min familie tror at hun har sagt "hvis du ikke siger det bliver vi skilt" min far elsker hende meget..
men nu er hun blevet så sindsyg i hovdet at sidste gang hun ringet sagde hun at min far, famlilen, og mig var flud af løgn og hun har kørt på min far og mig den sidste 1½ månde
min far her hørt alt hvad hun har sagt den ene gang hun ringet sad han ved siden af mig og jeg blev sur på hende og hun sagde at min og mine brøder var syge i hovdet og jeg skulle ikke komme for tæt på hende fordi at så ville hun klappe mig en..
da min far kom hjem gik det jo udover ham og han ringet igen og hun sagde at hun håbet og ville gøre alt for at kommunet ville tag min ufødte baby fordi at jeg var ikke værdig som mor og det ændte med i kampens hede at jeg kaldte hende "din fede møg so" det er jeg da ked af jeg har gjort men hun har bare såret mig nok og jeg kunne bare ikke mere..
det er nu ændte ud i at hun skaber splid i mellen mig og min familie hun hjernvasker dem hun er så god til at fordeje hovdet på alle folk og hun stopper ikke. de sidste par dage har hun ringet uden og sige noget hun har skrevet og jeg har sagt til mig far at han skulle få hende til at holde op men hun fatter ikke noget hun har fået min storebror imod mig også nu så jeg har været KED AF DET I SÅ MANGE DAGE at jeg ikke kunne mere i går jeg snakket med politiet men de ville ikke hjælpe så jeg har skiftet nummer IGEN og håber på fred nu
hun har sagt det mig min far at vi har meldt hende fordi at det har min kæreste skrevet til hende han har sidder på side kanten og set på hvor meget hun ødelægger mig hele tiden og ja så fik han jo så nok.. min far ringet og sagde at jeg ikke skulle ringe eller skrive før jeg kunne opføre mig pænt så han har ligesom valgt hende frem for min og hans børnebørn jeg har det RIGTIGT svært med hans valg jeg har så valgt og sige at jeg vil ikke være i familien mere eller have noget og gøre med dem men jeg har min faster og onkel og min mormor og mere har jeg ikke fordi at jeg ved ikke hvem jeg kan stole på
jeg har mistet min FAR og bror og hele familien og nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre jeg ville jo ikke miste nogen af dem 
jeg hade bare lige brug for at komme ud med det
jeg er 29+4 
Anmeld