mangler et alternativ til en Altanbanevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Trine89

Toshiba skriver:

åhhh jeg ved det ikk.. min vil ikke sove ude - så lige netop det har jeg ikke den store erfaring med

Årh okey.. nej så kan jeg godt se det nok ikke er så nemt. hehe..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Leneur

Bor i da så dumt at hun ikke kan stå nedenfor og sove?? Bor selv på første sal og jeg har kunnet parkere min datter nedenfor så jeg både kunne høre og se hende.

Anmeld

16. november 2011

Maja88

Trine89 skriver:

Indtil videre sover Caia i liften ude på altanen, men hun kan sku snart ikke være i den mere. 

Vi bor på 1 sal så det er ikke så nemt at få barnevogn op :s
og vi har endnu ikke fået os en altanbarnvogn, da pengene er lidt stramt lige nu og alle dem jeg kan finde på DBA og Gul og Gratis til en fornuftig pris og i en god stand er så langt væk. og vi har ikke bil så vi kan ikke bare lige smutte ud og hente en.. 

Så kan jeg ligge hende ud i Sleep bee?? 

Knus

hvor henne af i landet bor du??? så en på facebook til 700kr inkl slee bee

Anmeld

16. november 2011

Trine89

Leneur skriver:

Bor i da så dumt at hun ikke kan stå nedenfor og sove?? Bor selv på første sal og jeg har kunnet parkere min datter nedenfor så jeg både kunne høre og se hende.

Vi har godt nok en fælles have.. Men hun har det nogen gange med at små pive lidt, hvor jeg bare kan give hende sutten hvis jeg er hurtigt nok ellers når hun at vågne helt og blive ked af det.. og hvis hun står nede i haven ville jeg ikke kunne nå det. :s  og så ville hun bare ikke få sovet nok.. 

Anmeld

16. november 2011

Trine89

Maja88 skriver:

hvor henne af i landet bor du??? så en på facebook til 700kr inkl slee bee

Jeg bor i Nyborg

Anmeld

16. november 2011

Maja88

Trine89 skriver:

Jeg bor i Nyborg

øv, tror nemlig den her var i holstebro

Anmeld

16. november 2011

Trine89

Maja88 skriver:

øv, tror nemlig den her var i holstebro

Jah det er lige langt nok henne.

Anmeld

16. november 2011

morethanperfect

Hmm .. Jeg ville ikke ligge hende ud i slee been i hvert fald .. Hmm .. Men kan lige forhøre mig ad om der er nogen der har en billig til salg her på fyn  

Anmeld

16. november 2011

Leneur

Trine89 skriver:

Vi har godt nok en fælles have.. Men hun har det nogen gange med at små pive lidt, hvor jeg bare kan give hende sutten hvis jeg er hurtigt nok ellers når hun at vågne helt og blive ked af det.. og hvis hun står nede i haven ville jeg ikke kunne nå det. :s  og så ville hun bare ikke få sovet nok.. 

OK men det kunne jo også være at hun blev så glad for at sove i barnevognen at det ikke ville blive et problem... Nu har jeg så heller ikke været vant til andet end at Silje sov en time ad gangen da hun var helt lille men nu som 2-årig elsker hun sin barnevogn og tager 2- 2 1/2 time ude i den. Du kan jo altid prøve at se hvordan det går.

Anmeld

16. november 2011

Maja88

jeg ville heller ikke bare ligge hende ud i sleebeen...

men hmm.... er der slet ikke lidt plds i liften endnu.. eller bare mulighed for at tage barnevognskassen med op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.