mangler et alternativ til en Altanbanevogn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.173 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Trine89

Indtil videre sover Caia i liften ude på altanen, men hun kan sku snart ikke være i den mere. 

Vi bor på 1 sal så det er ikke så nemt at få barnevogn op :s
og vi har endnu ikke fået os en altanbarnvogn, da pengene er lidt stramt lige nu og alle dem jeg kan finde på DBA og Gul og Gratis til en fornuftig pris og i en god stand er så langt væk. og vi har ikke bil så vi kan ikke bare lige smutte ud og hente en.. 

Så kan jeg ligge hende ud i Sleep bee?? 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Toshiba

Trine89 skriver:

Indtil videre sover Caia i liften ude på altanen, men hun kan sku snart ikke være i den mere. 

og vi har endnu ikke fået os en altanbarnvogn, da pengene er lidt stramt lige nu og alle dem jeg kan finde på DBA og Gul og Gratis til en fornuftig pris og i en god stand er så langt væk. og vi har ikke bil så vi kan ikke bare lige smutte ud og hente en.. 

Knus

hvis du finder en i go stand til en go pris... kan den jo sendes med GLS for 135 kr... Så skal i ikke hente - og kan derfor kigge i hele landet

Anmeld

15. november 2011

Trine89

Toshiba skriver:

hvis du finder en i go stand til en go pris... kan den jo sendes med GLS for 135 kr... Så skal i ikke hente - og kan derfor kigge i hele landet

Tak for info.. det letter da lidt på det

Anmeld

15. november 2011

Toshiba

Trine89 skriver:

Tak for info.. det letter da lidt på det

ja det er ikke så dyrt at få tilsendt som man lige tror

Anmeld

16. november 2011

Trine89

Toshiba skriver:

ja det er ikke så dyrt at få tilsendt som man lige tror

Men tror du at jeg vil kunne bruge en sleep bee til hende indtil jeg får en barnevogn hjem??

Anmeld

16. november 2011

Jonatansmor

Trine89 skriver:

Knus

Har du kigget i din by's genbrugsforretninger? Så slipper du da for at skulle fragte

Anmeld

16. november 2011

Toshiba

Trine89 skriver:

Men tror du at jeg vil kunne bruge en sleep bee til hende indtil jeg får en barnevogn hjem??

åhhh det ved jeg ikk.. tænker den er jo ikke isoleret - men aner det ikk

Anmeld

16. november 2011

Trine89

Jonatansmor skriver:

Har du kigget i din by's genbrugsforretninger? Så slipper du da for at skulle fragte

Jah der er ikke nogen barnevogn de fleste af de genbruger der her (hvertfald af dem jeg kender) sælger kun tøj.. 

Anmeld

16. november 2011

Trine89

Toshiba skriver:

åhhh det ved jeg ikk.. tænker den er jo ikke isoleret - men aner det ikk

en det er liften jo egentlig heller ikke.. 

Der har hun jo "bare" en sovedragt på ud over hendes tøj, og så hue og vanter og til sidst får hun jo dynen over sig.  

Anmeld

16. november 2011

Toshiba

Trine89 skriver:

en det er liften jo egentlig heller ikke.. 

Der har hun jo "bare" en sovedragt på ud over hendes tøj, og så hue og vanter og til sidst får hun jo dynen over sig.  

åhhh jeg ved det ikk.. min vil ikke sove ude - så lige netop det har jeg ikke den store erfaring med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.