Hvor meget yngre må en kæreste være....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

lycly

Jeg kan simpelthen ikke være sammen med mænd der er yngre end mig. Tanken om det er lidt et turn off faktisk. Hvis jeg flirter med en fyr og finder ud af at han er yngre end mig, så mister jeg interessen. Selvom jeg ikke er stolt af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er bare lidt nysgerrig ... Hvor går grænsen og er der nogen?

Jeg har valgt "Modenhed og kemi"

Der er 13 år på min mand og mig, jeg er ældst

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79
Har stemt at alder er ligegyldig. Der var 20 års forskel på min mor og far og det var aldrig noget vi mærkede. Folk trode så også altid at min far var 20 år yngre end han var, så det gik jo endelig lige op. Min far døde så for 6 år siden af en blodprob i den unge alder af 68 og min mor blev enke i en alder af 48. Se det var skod, men det ku også være sket hvis de havde været lige gamle! Vh Stine

Anmeld

16. november 2011

Zelinasmor

Kærlighed har ingen alder

Min kæreste er 1½ år yngre end mig - og vi venter vores første barn til december.

Har igennem mit liv både haft ældre og yngre kærester. Det betyder ingenting for mig - så længe han er moden

Anmeld

16. november 2011

pvejsen

Jeg var 29, fraskilt og havde 2 børn, da jeg flyttede sammen med min nuværende mand, som var 21.  Vi har været gift i over 20 år nu, har et fællesbarn + han har adopteret mine 2 andre børn ( efter deres ønske efter de blev 18)  og vi har 2 børnebørn

Anmeld

16. november 2011

LilleLene

jeg er 18 (bliver 19 juleaften) og min kæreste er 29, og jeg har aldrig haft en bedre kæreste end ham <3

Og havde han haft et barn, jamen så tog vi da bare det med, syntes ikke det skal være et problem, men mindre jeg var på alder med barnet

Anmeld

16. november 2011

Fru Aagaard

Jeg kan ikke med yngre mænd - de siger mig nada!

Jeg er selv 23 år og min mand er 36år. Vi har en på snart 6 år og en med termin i januar

Aldéren har INTET at sige - dog vil man da altid selv have en personlig grænse, og det jo lige med at finde den og føle om det er det rigtige, og er det det, så skidt da med alder.

Anmeld

16. november 2011

Henriette Aaby

Jeg er 9 år ældre end min skønne mand. Vi har været sammen siden han var 23 og jeg 32. Altså i knap 6 år.

Der er ingen alder på kærlighed.... Desuden er min mand mere moden end jeg er

Anmeld

16. november 2011

baby012

MAX et halvt år yngre  

(efter min mening, har aldrig været sammen med en yngre fyr)

Anmeld

16. november 2011

Camillakn

Hvis du finder en fyr på 23 som er moden, elsker dig for den du er, kemien passer bare perfekt og han er god ved dine børn og de elsker ham. Jamen hvad mere kan man så be om? Hvis han er klar til at tage rollen som en god stedfar? Jeg syntes ikke man kan sætte alder på sådan noget, syntes altid man skal sætte kærligheden frem for alder.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.