Hvor meget yngre må en kæreste være....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor ung må en kæreste være hvis du selv er midt i 30'erne og har børn?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.113 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Anonym trådstarter

Er bare lidt nysgerrig ... Hvor går grænsen og er der nogen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Darling<3

Svært at svare på - er kun til ældre fyre!

Anmeld

15. november 2011

Worldwide

Den er lidt svær at svare på - kærlighed har ikke et tal, men synes dog ikke at en på 20 skal være sammen med en på 60, hvis du kan følge mig

Jeg er selv 22 og er sammen med en på 34. Han har 3 børn fra tidligere og sammen har vi en skøn pige. Vi passer sammen, og vi tænker ikke selv over den aldersforskel der er på os.

Anmeld

15. november 2011

Pia.

Personligt er jeg kun til ældre mænd - men jeg går ikke op i hvad andre vælger og gør ! Det skal være deres valg og her mener jeg ikke krælighed har nogen alder - så længe begge parter er ENIGE...

Anmeld

15. november 2011

sofiell89

Anonym skriver:

Er bare lidt nysgerrig ... Hvor går grænsen og er der nogen?

jeg bliver 22 i november. min kæreste er 33.. han har en datter der bliver 12 til januar.. Vi har næsten været sammen i 5år

Anmeld

15. november 2011

-Sigrid-

Jeg syntes at der er forskel på hvem der er ældst - er manden ældst må det strække sig noget mere... 

Men jeg har stemt ved den med kærlighed, og så 25-30 min... MEN min mor er så sammen med en mand på 37 og min mor er snart 45 - han har en søn på 5 og hun bliver mormor til januar, så det... 

Hvis han er klar til at du er ældre og har børn, og evt ikke vil have flere, så go for it ... Men hvis han gerne vil have børn selv og du ikke vil have flere, så syntes jeg det er lidt trist for ham 

Anmeld

15. november 2011

sne190810

Kærlighed har ingen alder.

Anmeld

15. november 2011

Benjamins'mor

Har stemt ''25-30''.

Anmeld

15. november 2011

Bshizzle

Enig i.. at kærlighed ikke har nogen alder

Jeg er selv sammen med en 3 år yngre UNG dejlig mand !!
- men før ham var jeg til ældre... og helt seriøst.. så kendte jeg ikke kærestens rigtige alder før jeg faldt for ham..  

Anmeld

15. november 2011

Simon's moar <3

Kærlighed har ingen alder
Min far er selv 50, og hans kone er 36..
Min onkel er omkring 55-56, hans kæreste er 40 og de har en søn på 2 år  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.