Dagens gode gerning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Dot D

Jeg har gjort en rigtig god gerning... Vores datter har fødseldag i dag - 7 år - men vi har ikke kunnet finde tid til at holde handes fødselsdag, da jeg har meget skolearbejde, og min mand har vagt i denne uge.

I går fik vi så aflyst vores undervisning i dag, så huhej i går aftes fik jeg stablet en suprice fødselsdag på benene. 

Da Sophie kom fra skole ryddede vi op og jun dækkede et fint bord til os fire, hun fandt alle sine Build a Bear bamser frem og satte dem ved bordet, så det lignede at vi havde gæster. Så tog hun til gymnastik med farmand, og så fik jeg travlt.

Dække nyt bord til 10 personer, lave maden klar og gøre parat til gæster.

Hvor blev hun overrasket, da hun kom hjem, hun opdagede dem først,da hun kom ind i stuen, hvor de alle stod og råbte:" Tillykke med fødselsdagen".

Så det var min gode gerning, og nu er jeg træt.... Har været igang siden halv seks i morges Men hvad gør det, når ens dejlige datter er glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Janni.

Dot D skriver:

Jeg har gjort en rigtig god gerning... Vores datter har fødseldag i dag - 7 år - men vi har ikke kunnet finde tid til at holde handes fødselsdag, da jeg har meget skolearbejde, og min mand har vagt i denne uge.

I går fik vi så aflyst vores undervisning i dag, så huhej i går aftes fik jeg stablet en suprice fødselsdag på benene. 

Da Sophie kom fra skole ryddede vi op og jun dækkede et fint bord til os fire, hun fandt alle sine Build a Bear bamser frem og satte dem ved bordet, så det lignede at vi havde gæster. Så tog hun til gymnastik med farmand, og så fik jeg travlt.

Dække nyt bord til 10 personer, lave maden klar og gøre parat til gæster.

Hvor blev hun overrasket, da hun kom hjem, hun opdagede dem først,da hun kom ind i stuen, hvor de alle stod og råbte:" Tillykke med fødselsdagen".

Så det var min gode gerning, og nu er jeg træt.... Har været igang siden halv seks i morges Men hvad gør det, når ens dejlige datter er glad

Åh hvor godt! Det har med garanti været dagens gode gerning. Kan lige se det hele for mig.  

Kan sørme godt forstå du er træt, du må snart hen og putte. 

Anmeld

15. november 2011

Dot D

Janni. skriver:

Åh hvor godt! Det har med garanti været dagens gode gerning. Kan lige se det hele for mig.  

Kan sørme godt forstå du er træt, du må snart hen og putte. 

Ja, jeg tror sengen kalder lidt tidligere end sædvanligt, hi hi..

Hun havde jo lige bestilt livretten, så jeg har lavet flæskesteg og ris ala mande, og risengrøden ville bare ikke blive kold, det var lige før, jeg fik stress

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Dot D skriver:

Ja, jeg tror sengen kalder lidt tidligere end sædvanligt, hi hi..

Hun havde jo lige bestilt livretten, så jeg har lavet flæskesteg og ris ala mande, og risengrøden ville bare ikke blive kold, det var lige før, jeg fik stress

Åh jeg bliver helt sulten nu   

Vi spiste aftensmad kl 16 for at de unge herrer kunne nå afsted til fodbold uden at stresse  

Anmeld

15. november 2011

Dot D

Janni. skriver:

Åh jeg bliver helt sulten nu   

Vi spiste aftensmad kl 16 for at de unge herrer kunne nå afsted til fodbold uden at stresse  

Ja, jeg kan ikke engang sende noget afsted, der blev næsten spist op

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Dot D skriver:

Ja, jeg kan ikke engang sende noget afsted, der blev næsten spist op

Hi hi, jeg har heller ikke godt af mere idag. Jeg kan bare stå op kl 4.30 - 5.30 sammen med Silas, og så får vi os en potion havregrød. 

Anmeld

15. november 2011

Dot D

Janni. skriver:

Hi hi, jeg har heller ikke godt af mere idag. Jeg kan bare stå op kl 4.30 - 5.30 sammen med Silas, og så får vi os en potion havregrød. 

lyder som en god idé

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Dot D skriver:

lyder som en god idé

Normal er det farmands tjans, men han er først hjemme omkring midnat, så jeg tager tjansen i nat og imorgen tidlig. 

Er inde i en herlige periode her.. Silas fester, først omkring 22.30 - så igen omkring kl 2 - og står op seneste 5.30. Så herligt eller 

Ved ikke lige hvad der sker for knægten, men pyt, vi går begge hjemme så vi skiftes til at tage os af ham. Luksus 

Anmeld

15. november 2011

Dot D

Janni. skriver:

Normal er det farmands tjans, men han er først hjemme omkring midnat, så jeg tager tjansen i nat og imorgen tidlig. 

Er inde i en herlige periode her.. Silas fester, først omkring 22.30 - så igen omkring kl 2 - og står op seneste 5.30. Så herligt eller 

Ved ikke lige hvad der sker for knægten, men pyt, vi går begge hjemme så vi skiftes til at tage os af ham. Luksus 

Åh, hvor jeg husker de fester Det savner jeg ikke Godt I kan være fælles om det

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Dot D skriver:

Åh, hvor jeg husker de fester Det savner jeg ikke Godt I kan være fælles om det

Jeg glæder mig også til han finder ud af at det er nat igen. Jamen jeg fatter ikke han holder til det, han sover ikke mere om dagen selvom han er meget vågen om natten. 

Og det er alt imellem 30 min til 1 ½ time han kan være vågen. Nogen gange savner jeg altså en brugsmanual på de børn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.