Dagens gode gerning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. november 2011

Janni.

Jeg har lavet/gjort dagens rigtige gode gerning. 

Jeg overtalte min kæreste til at tage hans nevø med til Esbjerg og se landskampen. Jeg fandt ud af at der var billetter tilbage, så afsted med de to. 

Min kærestes nevø står og skal aflive hans 2 katte imorgen formiddag, fordi han skal flytte sammen med sin forlovede som ikke kan tåle katte. Så kunne fornemme at han trængte til opmuntring, og han har det bedste forhold til sin onkel, så selvfølgelig skulle de afsted sammen.  Kattene er 8 og 9 år gamle, han har haft dem fra killing. Det er også min kæreste som skal med ham til dyrlægen imorgen når kattene skal aflives. 

Hvad har i gjort af gode gerninger idag?? 

Kom hid og fortæl.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Maja_4000

Hmm .. Føler ikke rigtigt jeg har gjort noget .. Jeg hjalp en gammel dame med at fine kanel i Spar ? :b Hun kunne ikke læse hvad der stod på de forskellige krydderiposer Hehe

Men synes det er rigtig sødt af din kæreste ! Lyder til der er en som trænger til opmuntring

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Maja_4000 skriver:

Hmm .. Føler ikke rigtigt jeg har gjort noget .. Jeg hjalp en gammel dame med at fine kanel i Spar ? :b Hun kunne ikke læse hvad der stod på de forskellige krydderiposer Hehe

Men synes det er rigtig sødt af din kæreste ! Lyder til der er en som trænger til opmuntring

Jeg er sikker på at lige for dén ældre dame, der gjorde du en kæmpe forskel. Hun tænker garanteret på dig, når hun skal bruge sit kanel. 

du har gjort en god gerning idag. 

Anmeld

15. november 2011

Maja_4000

Janni. skriver:

Jeg er sikker på at lige for dén ældre dame, der gjorde du en kæmpe forskel. Hun tænker garanteret på dig, når hun skal bruge sit kanel. 

du har gjort en god gerning idag. 

Hehe .. Det håber jeg .. Hun sagde i hvert fald tak maaange gange

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Maja_4000 skriver:

Hehe .. Det håber jeg .. Hun sagde i hvert fald tak maaange gange

Så hvis du døjer med hikke i den kommende tid, så ved du hvorfor.. ej pjat.. 

Altid skønt når man kan hjælpe et andet menneske.  Og langt de fleste gange er det bare meget små ting der skal til. 

Anmeld

15. november 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Jeg har lavet/gjort dagens rigtige gode gerning. 

Jeg overtalte min kæreste til at tage hans nevø med til Esbjerg og se landskampen. Jeg fandt ud af at der var billetter tilbage, så afsted med de to. 

Min kærestes nevø står og skal aflive hans 2 katte imorgen formiddag, fordi han skal flytte sammen med sin forlovede som ikke kan tåle katte. Så kunne fornemme at han trængte til opmuntring, og han har det bedste forhold til sin onkel, så selvfølgelig skulle de afsted sammen.  Kattene er 8 og 9 år gamle, han har haft dem fra killing. Det er også min kæreste som skal med ham til dyrlægen imorgen når kattene skal aflives. 

Hvad har i gjort af gode gerninger idag?? 

Kom hid og fortæl.. 

Du er og bliver skøn 

Anmeld

15. november 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Du er og bliver skøn 

Tak min ven. Stod det til mig så tog vi også hans katte, synes det er så synd at de skal aflives.

Men vores 2 gravhunde kan ikke sammen med katte, og hundene er så gamle og sære, så tror det er umuligt at få dem til at enes på sigt. 

Anmeld

15. november 2011

Dinna88

Hvor er du da sød

Jeg har ikke gjort noget godt i dag, som sådan.. Jeg gik cirka 7 km. med et totalt smadret knæ, for at fotografere græsset i min bror kolonihave, fordi han er i udlandet, og derfor ikke kan se det jeg er sådan en god lillesøster, lol.

Anmeld

15. november 2011

Janni.

Dinna88 skriver:

Hvor er du da sød

Jeg har ikke gjort noget godt i dag, som sådan.. Jeg gik cirka 7 km. med et totalt smadret knæ, for at fotografere græsset i min bror kolonihave, fordi han er i udlandet, og derfor ikke kan se det jeg er sådan en god lillesøster, lol.

Mange tak 

Man kan sige den gåtur med smadret knæ var ikke en god gerning i sig selv, men at du vil gøre det for din bror som ikke selv kan se græsset er da meget godt  

God bedring med dit knæ 

Anmeld

15. november 2011

Dinna88

Janni. skriver:

Mange tak 

Man kan sige den gåtur med smadret knæ var ikke en god gerning i sig selv, men at du vil gøre det for din bror som ikke selv kan se græsset er da meget godt  

God bedring med dit knæ 

Høhø. Forhåbentlig sætter han pris på det

Tak skal du have  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.