Hjælp til inspiration til madplan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

Haha, ja okay
Men så får du jo proteiner igennem fisken og æg. 

Ja, og kyllling. Elsker kylling - men kan dog ikke spise det 7 dage om ugen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Dinna88

PT skriver:

Tank yui vari mush for din store hjælp. Det er nemlig svært at leve helt eller delvis uden kød, da de fleste retter jo "kræver" det. Så jeg sætter stor pris på din hjælp. hvor længe har du været vegetar, hvis jeg må spørge?

U r verrrry mush welcome

Jeg var også på bar bund engang... Men der er jo UENDELIGT mange retter uden kød, når man først lige får kendskab til dem Det har jeg været i 1½ år (som tiden dog går!)

Anmeld

15. november 2011

Dinna88

PT skriver:

Ja, og kyllling. Elsker kylling - men kan dog ikke spise det 7 dage om ugen

Haha, nej.. Det kan jo do ikke
Men du kan lave mange wok retter (skal det gå hurtigt, er remas den froste MEGA god) og dme kan du jo putte en masse i; laks, rejer, kylling, tun osv! 

Anmeld

15. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dinna88 skriver:

U r verrrry mush welcome

Jeg var også på bar bund engang... Men der er jo UENDELIGT mange retter uden kød, når man først lige får kendskab til dem Det har jeg været i 1½ år (som tiden dog går!)

Det er der helt sikkert, hvis man ved, hvor man skal lede. . Du har ikke haft problemer med at få nok proteiner?

Anmeld

15. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Dinna88 skriver:

Haha, nej.. Det kan jo do ikke
Men du kan lave mange wok retter (skal det gå hurtigt, er remas den froste MEGA god) og dme kan du jo putte en masse i; laks, rejer, kylling, tun osv! 

Har ikke en rema her, hvor jeg bor, men kunne jo selvfølgelig købe og tage med hjem, når jeg er i Århus eller Randers. Tak for tippet.

Anmeld

15. november 2011

Dinna88

PT skriver:

Det er der helt sikkert, hvis man ved, hvor man skal lede. . Du har ikke haft problemer med at få nok proteiner?

Nej, det har jeg ikke. Bliver tjekket hver 6. mdr. I starten manglede jeg lidt jern, men jeg mangler ikke en gang B12, som ellers kun er naturligt i kød. Såååå...  Jeg synes bare du skal snakke med din læge, og sige, at du gerne vil til regelmæssigt tjek.

Anmeld

15. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Dinna88 skriver:

Nej, det har jeg ikke. Bliver tjekket hver 6. mdr. I starten manglede jeg lidt jern, men jeg mangler ikke en gang B12, som ellers kun er naturligt i kød. Såååå...  Jeg synes bare du skal snakke med din læge, og sige, at du gerne vil til regelmæssigt tjek.

De tjekker mig allerede for jern osv grunder min graviditet, men kunne jo bede om ekstra, når jeg har født. Jeg har nu lavet madplan til 4! uger, takket være dine forslag

Anmeld

15. november 2011

Dinna88

PT skriver:

De tjekker mig allerede for jern osv grunder min graviditet, men kunne jo bede om ekstra, når jeg har født. Jeg har nu lavet madplan til 4! uger, takket være dine forslag

Ja okay Altså, du kan jo, efter din graviditet, bare tage multivitaminspiller!  Det gjorde jeg engang, meeen.... det går jo fint uden, for mig

ej, hvor lækkert!  er glad for, at jeg kunne hjælpe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.