Til dåbsfest med madkurv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Billemyre

Jeg kan slet ikke se det mærkelige eller fesne i at bede folk tage mad med.
Det er da en super fin og hyggelig måde at feste på!
Kan ikke forstå hvorfor det hele altid skal gøres på de traditionelle måder...

Men jeg synes også, det er en god idé at I laver alm. siddepladser, så alle har mulighed for at deltage og have det rart 

Måske kunne I lave et mix..?
Jeg var i sommer til en tema-fest (bonde-tema) i et kollektiv, hvor der både var borde og stole, men også et hjørne med halmballer og tæpper, så ungerne og de mere friske kunne slænge sig  Super hyggeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Mor-til-asta-09

Ikke noget jeg selv kunne finde på, da jeg så hellere ville lade være med at holde noget... Ville ikke kunne få mig til at bede folk selv om at tage mad med..

Anmeld

15. november 2011

S.Maria

Jeg kunne ikke selv finde på at bede folk om at tage noget mad med. Hvis i ikke har så mange penge at gøre med, kunne i så ikke lægge 100-200kr af om måneden, og så købe ind til lidt smørrebrød eller lignende. Eller bage nogle boller og lave et pålægsfad??

Anmeld

15. november 2011

IngenKoPåIsen

I kunne også bare navngive hende nu- og døbe senere.. Evt. når der er kommet børnepenge et par gange, eller I har haft tid til at spare op.. Man kan jo godt blive døbt når man er 3-4 år.. Min storesøster blev først døbt samtidig med mig, så hun var 3 år
Det ville jeg nok vælge.. Eller finde på noget mere let.. Pålægskagemand eller måske lave lasagne og flutes selv i stedet.. Er da fint som frokost? Kommer også an på hvor mange i bliver selvfølgelig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.