Facebook-Sletning af venner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Gittemor09

Chr-Hei skriver:

OK:/ Ikke noget du skal ligge på hovedet for men kommer du i tanke om det må du da gerne sige til D:

det lover jeg at jeg nok skal  

den er simpelthen smuttet helt væk.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Kofoed.

Pil ned oppe i højre hjørne
Privatibdstillinger
Så vælger du brugerdefineret
Så vælger du enten folk eller grupper fra eller til (hvis du ikke har grupperet dine venner, så sig til)

Anmeld

15. november 2011

Clisolka

Chr-Hei skriver:

Hej piger..

Sagen er den at jeg er ved rydde lidt op i facebook - og holde da op hvor er jeg ven med mange derinde som jeg ALDRIG snakker med eller kun har mødt i byen få gange for 3 år siden da jeg stadig festede.

Sidder og prøver slette nogle nu men det kan da tage en krig når man kun kan slette en af gangen og den så tilmed hopper op til de første på listen hvergang man har slettet en..

Ved i om der findes en nemmere måde - ellers bliver jeg da ikke færdig forløbig...

OG lige en anden ting, nogle af jer der ved hvormeget de mennesker man sætter under "begrænset" kan se på ens profil?

Her har jeg også haft gang i sletning af venner i et stykke tid - jeg får lige et flip engang i mellem  Men det er rart når det er gjort  Årrrh det er blevet svært at slette - jeg tager dem en efter en når jeg ser deres status 

Begrænset kan du selv sætte "regler" - mine begrænset kan hverken se mine oplysninger, statusopdateringer og billeder 

Anmeld

15. november 2011

Chr-Hei

Babymor2010 skriver:

Her har jeg også haft gang i sletning af venner i et stykke tid - jeg får lige et flip engang i mellem  Men det er rart når det er gjort  Årrrh det er blevet svært at slette - jeg tager dem en efter en når jeg ser deres status 

Begrænset kan du selv sætte "regler" - mine begrænset kan hverken se mine oplysninger, statusopdateringer og billeder 

Jaa jeg har lige fået et flip og er endnu ikk færdig har vidst slettet de første 100..

Har valgt slette alle i stedet for men ved du tilfældigvis hvor jeg ændre det med de begrænsede? Kunne være meget rart vide

Anmeld

15. november 2011

Clisolka

Chr-Hei skriver:

Jaa jeg har lige fået et flip og er endnu ikk færdig har vidst slettet de første 100..

Har valgt slette alle i stedet for men ved du tilfældigvis hvor jeg ændre det med de begrænsede? Kunne være meget rart vide

Ja, det er skønt at ryddet op - jeg har bare det problem at de tilføjer mig igen, hvad gør man så 

Jeg har gjort det sådan, at jeg ændrer f.eks. i mine fotoalbums, så de begrænsede ikke kan se dem, det samme kan du gøre når du laver en statusopdatering. Så kan du ellers klikke ind på listen og tilføje dem, der ikke skal se det du vælger 

Anmeld

16. november 2011

Chr-Hei

Babymor2010 skriver:

Ja, det er skønt at ryddet op - jeg har bare det problem at de tilføjer mig igen, hvad gør man så 

Jeg har gjort det sådan, at jeg ændrer f.eks. i mine fotoalbums, så de begrænsede ikke kan se dem, det samme kan du gøre når du laver en statusopdatering. Så kan du ellers klikke ind på listen og tilføje dem, der ikke skal se det du vælger 

er endelig færdig med at rydde op og tror da også nogle tilføjer mig igen men man kan vel bare lade være accepterer tænker jeg eheh...

Ved nemlig hvem der vil tilføje igen og GIDER ikke være ven med dem .. Hhe ..

Nåår det var jeg slet ikke klar over.. Har ændret alle mine oplysninger så det kun er mine venner eller kun mig som kan se dem

MEn den med opslaget må jeg da lige lurer.. (hvis der kommer nogle på min facebook igen som ikke skal se alt..)

Tak for tippet.. Altid dejligt få ryddet lidt ud

Anmeld

16. november 2011

Clisolka

Chr-Hei skriver:

er endelig færdig med at rydde op og tror da også nogle tilføjer mig igen men man kan vel bare lade være accepterer tænker jeg eheh...

Ved nemlig hvem der vil tilføje igen og GIDER ikke være ven med dem .. Hhe ..

Nåår det var jeg slet ikke klar over.. Har ændret alle mine oplysninger så det kun er mine venner eller kun mig som kan se dem

MEn den med opslaget må jeg da lige lurer.. (hvis der kommer nogle på min facebook igen som ikke skal se alt..)

Tak for tippet.. Altid dejligt få ryddet lidt ud

Yes, det er daaajligt at få ryddet ud - bare engang imellem  Du kan også oprette andre lister. Jeg har f.eks en til familie, hvor det kun er dem der kan se mine opslag osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.