Chr-Hei skriver:
Den har jeg faktisk selv tænkt på men de kan bare stadig se mit indtil da og det føler jeg ikke for.. Og ja nemlig tror også her skal cottes godt 200 ned... Buuh for deres lorte metoder ..
Mit lille flip kommer sig af en veninde helt henkastet sagde til mig der var en hun havde overvejet at slette på facebook fordi hun havde indtryk af hun gik snagede i andres liv (jeg er ikke ven med hende derinde) også siger hun sgu at pige barnet f.eks går ind på hendes kærestes profil for at tjekke min søn ud.. A HVAD???? sikke da et liv.. Tror da nok han blev slettet.. Gider ikke folk skal tjekke mit ud fordi de ikke har andet bruge sin tid på.. Deler mine ting derinde for dem jeg er ven med for de kan følge min søn så wupti fik lige slettet ALLE statuser og billeder. Har kun profilbillede indtil de personer er væk :/
hahah ja buuuh for det! :p
EJ
troede altså det var lidt anderledes i DK end her på Færøeren.. :O hold da op nogle mennesker altså .. kan jeg godt forstå du er gået igang med det projekt ..
Har det faktiskt også på samme måde, alle kender alle her, så man skal virkelig tænke hvem man har lyst til at dele sine billeder ud til, og om de nu er der kun for at snage, eller virkelig af virkelig interesse
puhaa og synes bare så svært, da jeg er bange for at komme at høre den der "hvorfor er vi ikke venner på Face??" hvad skal man lige sige til det?
Håber du finder ud af det 

Anmeld