Kan jeg bestille tid ved anden læge end egen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2011

Dinna88

Chr-Hei skriver:

Ikke en bestemt læge .... Hvis det er det du mener der står kun hvilket lægehus jeg tilhører og der er mange forskellige læger der

Men du burde altså godt kunne ja

Underligt! Jeg kommer i Sundshedshuset, men jeg har 1 bestemt læge der, selvom der er flere  

Fedt! Håber det lykkes for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Chr-Hei

Dinna88 skriver:

Underligt! Jeg kommer i Sundshedshuset, men jeg har 1 bestemt læge der, selvom der er flere  

Fedt! Håber det lykkes for mig

Hehe ja underligt.. Kan være jeg bare er udenfor nummer Hehe .. MEn håber for dig du kan, kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne..

Vil da klart være bedst snart få set på det knæ inden det bliver værre.. Syntes sgu det MEGET for dårlig læger må have så lang ventetid

Anmeld

15. november 2011

Dinna88

Chr-Hei skriver:

Hehe ja underligt.. Kan være jeg bare er udenfor nummer Hehe .. MEn håber for dig du kan, kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne..

Vil da klart være bedst snart få set på det knæ inden det bliver værre.. Syntes sgu det MEGET for dårlig læger må have så lang ventetid

Haha, det må være det Håber du har ret 

Jeg synes også det er ringe. Og jeg er jo ganske klar over, at de har akutte tider HVER dag, flere tider, men jeg kan bare ikke få en Hader hende sekretæren, hun er fandme dummere end snot. Undskyld mit franske, men ARG, hvor er hun træls. Og hun skal nok få det at vide, skal hun.

Anmeld

17. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Dinna88 skriver:

Møg sekretær, der overbooker, er hvad det er! Er totalt indebrændt på hende - synes godt hun kan give mig en akut tid, altså 

Øv, hvad er der med dit knæ?  Jeg har faktisk ikke som sådan ondt.. Det er det der er lidt sært. Min knæ knækker, rasler, går i hak og det føles SÅ overbelastet. Det skete en dag jeg var ude at vandre, hvor jeg pludselig ikke kunne bøje det uden at det lige knækkede, så man kunne se det på knæskallen. Nu strammer det så i lårmusklen og min trædepude på hælen gør SUPER ondt. Og når jeg sidder og slapper af i knæet, er der de sidste par dage, begyndt at komme lidt smerte ind over.. Jeg synes ikke det kan være rigtigt, at jeg skal gå med det her, en uge endnu 

Har idag været oppe og få svar på de skanninger de tog for 14 dage siden og der var ingenting at se . Så han mener det er oppe i mit hovede at det foregår .. Har gået skævt med foden i 9 år og nu vil han have at jeg skal gå lige igen .. Og så lagde han lige en blokade i knæet nu han var igang for måske at kunne mærke noget ... og nu har jeg så flere smerter end jeg har haft i lang tid ..

Anmeld

17. november 2011

LilleLene

Dinna88 skriver:

Hm hm hm. Men der stod du så også i en lidt anden situation

Jeg tror ikke det er slemt nok til skadestuen/lægevagten.. Tror 100 % de vil sige, at jeg skal søge egen læge. 

du skal bare komme humpende derned og sige du har ondt, så SKAL de kigge på det, og må ikke bare sige at du skal kontakte egen læge

Anmeld

17. november 2011

birthee

Dinna88 skriver:

Jeg vil ringe til min læge mellem 8 og 9 i morgen tidlig - kan jeg ikke komme igennem, så ringer jeg til alle lægerne i randers, indtil jeg finder en, der vil tage mig ind 

Jeg synes det lyder som en god idé at du vil ringe til din læge imorgen tidlig  akut-tiderne bliver som regel kun givet ud af lægerne selv, da det er, som navnet siger, akut-tider... dem kan lægesekretæren som regel ikke pille ved, med mindre du har været igennem til lægen, og af ham/hende bliver sendt retur til sekretæren med besked om at få en tid...

Håber du kommer til lægen snarest...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.