Jeg går rundt med et ret smadret knæ. Jeg mistænker, at der er noget med brusken. Alligevel kan jeg ikke få en tid ved min læge før den 22. november - dette er til trods for, at jeg ringede den 10. november - der var altså en ventetid på 12 dage..... Dette er UDELUKKENDE fordi sekretæren ikke mener, at det er akut. Hvilket det er!! Det bliver kun værre, og nu har jeg ondt i musklerne helt op til ballerne og ned i hælen, fordi jeg går så akavet på benet.
Har lige haft ringet igen, og hendes eneste kommentar var: "så må du ringe mellem 8 og 9 i morgen og snakke med lægen, og så må hun vurdere om du skal ses på før det" - NÅ, SÅ I HAR AKUTTE TIDER?! Røvhul. (undskyld....) jeg blev så sur, at jeg var lige ved at give mig til at tude. Så sagde jeg, at jeg ville undersøge mine muligheder, og hun fik IKKE et tak ved slutningen af samtalen.
Nå, det var sgu lige et sidespor - mit spørgsmål er; kan jeg ringe til en anden læge i min by, og få en tid ved vedkommende? Selvom det ikke er min egen? Jeg føler mig fandme så dårligt behandlet ved min egen.
Anmeld