Hvornår skal jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Silas&Mille

Det lyder helt som vores Silas efter hans 5 måneders vaccine.
Han havde det også fint i løbet af dagen og fik feber og virkede lidt sløj til aften. Men han var stadig smilende og ville i hvert flad gerne drikke, han spiste dog ikke så meget, men det gør vi jo heller ikke selv hvis vi er småsyge.

Da han endelig faldt i søvn sov han næsten 10 timer i streg og var helt frisk igen da han vågnede. Så i hans tilfælde skulle det bare soves væk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Hailiesmom11

marius' mor skriver:

de lyder som om at hun klarer det rigtig fint.. jeg ville dog give en panodil junior.. Self skal du ringe til vagtlægen hvis du bliver utryg.. Men de siger bare, at hvis hun er kontaktbar og ikke har haft feberkramper, men kun har høj temperatur, skal du klæde hende af, så hun kan komme af med varmen og give hende en panodil + vand.. 

God bedring med hende

jeg har desværre ingen panodil junior i huset.. og kæresten er stadig på job... sidste gang sov hun bare feberen ud så håber jeg også hun gør denne gang...

tøjet er ae og hun har lige drukket en flaske mælk og nu sover hun igen.. så hvis hun vågner får hun bare vand..

Anmeld

14. november 2011

Hailiesmom11

SilasMor skriver:

Det lyder helt som vores Silas efter hans 5 måneders vaccine.
Han havde det også fint i løbet af dagen og fik feber og virkede lidt sløj til aften. Men han var stadig smilende og ville i hvert flad gerne drikke, han spiste dog ikke så meget, men det gør vi jo heller ikke selv hvis vi er småsyge.

Da han endelig faldt i søvn sov han næsten 10 timer i streg og var helt frisk igen da han vågnede. Så i hans tilfælde skulle det bare soves væk.

Det gjorde hailie også efter hendes 5-ugers vaccination, så håber jeg self også hun gør denne gang...

Anmeld

14. november 2011

Mor-til-asta-09

Wulffi89 skriver:

begynde at blive bekymret...

Min datter er blevet 5 mdrs vaccineret i dag og tog det så  flot

men her til aften har hun fået meget feber og virker sløj og svagere end normalt og så er hun en rigtig puttegøj, og hun er ellers ikke den store puttegøj...

har taget hendes temp 3 gange de sidste 3 timer og den svinger imellem 38,9-39,2...

Du skal ikke være bekymret.. Det er helt normalt at nogle børn reagere på at blive vaccineret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.