Må jeg give min baby på 4 mdr vand at drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

Anneiris

LunaLykke skriver:

SP'en var her i fredags, og sagde at når hun er 4 måneder må jeg give hende vand fra koldtvandshanen. Men hun bliver først 4 mdr om 3 dage. Må jeg give hende det nu? Hun har nemlig feber, så vil gerne tilbyde hende noget at drikke udover mme .. Sådan så hun får godt med væske.

Jeg gjorde det med min datter  
- Så ja.. Det ville jeg da umiddelbart godt mene du kan  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

serinasmor

LunaLykke skriver:

Skal hun have vand? Hun vil nemlig ikke drikke det.. Hun ligner en der ikke kan lide det når hun får det ind i munden.

giv hende den væske hun vil have .. du kan ikke tvinge det i hende

hvordan gør du ? kop, flaske, ske??

det er først meget nødvendigt hvis hun heller ingen modermælk/MME får  ... spiser hun ???

eller hvis hun er meget afkræftet og der er tegn på dehydrering ... har hun haft våde bleer ??

hvis du kan svare nej til det sidste så prøv evt med en lille sprøjte (uden nål) direkte i munden ...

Anmeld

14. november 2011

lycly

serinasmor skriver:

giv hende den væske hun vil have .. du kan ikke tvinge det i hende

hvordan gør du ? kop, flaske, ske??

det er først meget nødvendigt hvis hun heller ingen modermælk/MME får  ... spiser hun ???

eller hvis hun er meget afkræftet og der er tegn på dehydrering ... har hun haft våde bleer ??

hvis du kan svare nej til det sidste så prøv evt med en lille sprøjte (uden nål) direkte i munden ...

Hun har haft våde bleer. Hun har ikke spist ret meget i løbet af dagen. Men hun har lige fået en flaske mme som hun slugte i sig. Så det kan godt være hun måske ikke har behov for vandet længere. Men jeg prøvede netop at give hende vand fordi hun ikke rigtig ville spise. 

Anmeld

14. november 2011

serinasmor

LunaLykke skriver:

Hun har haft våde bleer. Hun har ikke spist ret meget i løbet af dagen. Men hun har lige fået en flaske mme som hun slugte i sig. Så det kan godt være hun måske ikke har behov for vandet længere. Men jeg prøvede netop at give hende vand fordi hun ikke rigtig ville spise. 

når nu hun har spist vil jeg ikke sige det er nødvendigt længere ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.