Må jeg give min baby på 4 mdr vand at drikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.397 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. november 2011

lycly

SP'en var her i fredags, og sagde at når hun er 4 måneder må jeg give hende vand fra koldtvandshanen. Men hun bliver først 4 mdr om 3 dage. Må jeg give hende det nu? Hun har nemlig feber, så vil gerne tilbyde hende noget at drikke udover mme .. Sådan så hun får godt med væske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Janni.

Ja det vil jeg godt mene du kan gøre. De få dage fra/til burde ikke gøre noget. 

Rigtig god bedring med hende 

Anmeld

14. november 2011

Noahmor

LunaLykke skriver:

SP'en var her i fredags, og sagde at når hun er 4 måneder må jeg give hende vand fra koldtvandshanen. Men hun bliver først 4 mdr om 3 dage. Må jeg give hende det nu? Hun har nemlig feber, så vil gerne tilbyde hende noget at drikke udover mme .. Sådan så hun får godt med væske.

Jeg ville godt turde give fra hanen. 

Ellers så kog lidt og stil i køleskabet. 

Anmeld

14. november 2011

steph0804

Hvis du vil være på den sikre side kan du altid koge vandet først for at slå bakterierne ihjel...

Anmeld

14. november 2011

Lotus86

Ja det må du gerne, min sp sagde, at når man når de forskellige stadier hvor de må få det ene og det andet, så betyder det ikke noget at man ikke gør det præcis på dagen eller efter, så længe det bare ikke for lang tid før anbefalingerne, men tre dage før betyder vidst ikke meget

God bedring med din lille pige.

Anmeld

14. november 2011

nathja

så længe det kun er til at drikke og ikke blandet op med noget så kan du sagtens bruge fra hanen.. vi plejer at give syge børn lunken kamillete da det også virker afslappende på dem..

Anmeld

14. november 2011

lycly

nathja skriver:

så længe det kun er til at drikke og ikke blandet op med noget så kan du sagtens bruge fra hanen.. vi plejer at give syge børn lunken kamillete da det også virker afslappende på dem..

Drak dine børn bare kamillete uden videre? Jeg prøvede nemlig lige at give min datter vand og hun vil slet ikke drikke det..

Anmeld

14. november 2011

serinasmor

JA ..

for det første er de 4 mdr vejledende ... for det andet skal hun have vand hvis hun har feber ... men når der er så kort til 4 mdr behøver du altså ikke koge det bare for princippets skyld

god bedring

Anmeld

14. november 2011

lycly

serinasmor skriver:

JA ..

for det første er de 4 mdr vejledende ... for det andet skal hun have vand hvis hun har feber ... men når der er så kort til 4 mdr behøver du altså ikke koge det bare for princippets skyld

god bedring

Skal hun have vand? Hun vil nemlig ikke drikke det.. Hun ligner en der ikke kan lide det når hun får det ind i munden.

Anmeld

14. november 2011

nathja

LunaLykke skriver:

Drak dine børn bare kamillete uden videre? Jeg prøvede nemlig lige at give min datter vand og hun vil slet ikke drikke det..

jeps.. de blev ikke spurgt.. hæhæ.. ej.. vi startede med at hælde det i en sutteflaske, som så kun blev brugt til det, de var ikke helt mætte men heller ikke helt fyldte da vi prøvede første gang.. de har fået vand til deres mad og sådan men kamillete når de var syge for at få dem til at slappe bedre af + at så smager det jo også af lidt på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.